اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همراه با کاروان سفینة النجاة-82

اسکندری: اعتقاد به امام حسین(ع) موجب پویایی شیعه است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق گفت: اعتقاد به امام حسین و اعتقاد به امام عصر(عج) بر اساس نظرات کارشناسان غربی موجب پویایی شیعه شده است.

اسکندری: اعتقاد به امام حسین(ع) موجب پویایی شیعه است

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از قم به کربلا، حجت‌الاسلام رضا اسکندری در جمع اعضای هیئت امنا و دست‌اندرکاران ساخت و انتقال ضریح مطهر اباعبدالله الحسین ضمن قدردانی از زحمات کسانی که در به ثمر رسیدن این اثر زیبای هنری نقش داشتند گفت: امیدواریم هر چه زودتر این ضریح زیبا بر روی مضجع شریف حضرت سیدالشهدا نصب شود.

وی در ادامه با بیان اینکه نام اباعبدالله حقیقتی پیچیده و ماورایی است، یادآور شد: درک این حقایق برای کسانی که با مادیات عجین شده‌اند بسیار مشکل است.

مسئول نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در کشور عراق با اشاره به اینکه توسل به امام حسین(ع) برای امروز نیست، خاطرنشان کرد: از ابتدای خلقت بشر تا امروز توسل به حضرت سیدالشهدا موجب نجات و سعادت بوده است و تا قیامت نیز ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: خداوند از برکت خاندان عصمت و طهارت فیوضاتش را نصیب بشریت کرده است و اگر پیامبر و اهل بیت مطهرش نبودند خلقت بشر معنا نداشت.

اسکندری با بیان اینکه تاکنون بیش از 13 بار حرم امام حسین از سوی معاندین تخریب شده و 36 بار تجدید بنا شده است، گفت: این اراده الهی است که خاندان پیامبر سرچشمه هدایت و سعادت بشریت باشند.

وی اعتقاد به امام حسین و اعتقاد به امام عصر(عج) را بر اساس نظرات کارشناسان غربی موجب پویایی شیعه عنوان کرد و ابراز داشت: دشمنان تمام تلاش خود را برای سست کردن و نابودی این دو اعتقاد شیعیان به کار بسته‌اند.

مسئول نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در کشور عراق افزود: دشمنان در این زمینه هزینه‌های زیادی صرف کردند و شبکه‌های ماهواره‌ای زیادی نیز راه‌اندازی کرده‌اند اما به اراده خداوند هر روز شیعیان در اعتقاداتشان استوارتر می‌شوند.

انتهای پیام/78010/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول