اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

بهمنی در گفت‌وگو با فارس:

استفاده از خودروی لوکس در استانداری‌ها با مشی دولت همخوانی ندارد

خبرگزاری فارس: نماینده سراب با اعتراض به استفاده از خودروهای لوکس در دستگاه‌های دولتی گفت: استدلالی برای استفاده از خودروی چندصدمیلیونی برای استانداری‌ها وجود ندارد و این کار با مشی دولت نیز همخوانی ندارد.

استفاده از خودروی لوکس در استانداری‌ها با مشی دولت همخوانی ندارد

مهناز بهمنی نماینده مردم سراب در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اعتراض به استفاده از خودروهای لوکس در استانداری‌ها و دستگاه‌های مختلف اظهار داشت: آخرین مورد این حرکت تجمل‌گرایانه استفاده از یک خودروی لوکس و گران قیمت توسط استانداری آذربایجان شرقی بوده که متأسفانه هنوز پاسخ روشنی در مورد آن داده نشده است.

وی افزود: متأسفانه امروز به دلیل فشارهای بیرونی و بی‌تدبیری‌های اجرایی در عرصه اقتصاد شاهد مواجهه مردم با مشکلات شدید اقتصادی هستیم و در این شرایط مسؤلان باید بیش از گذشته خود را با سطوح پایین جامعه تنظیم کنند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس خاطرنشان کرد: در مناطقی از استان آذربایجان شرقی، مردم با حداقل پرداختی یارانه‌، کمک کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی، در پایین‌ترین سطح، زندگی می‌کنند، حال چه منطق و استدلالی وجود دارد که خودروی چند صد میلیونی در اختیار استانداری قرار گیرد.

نماینده سراب با بیان اینکه رفاه‌زدگی و افتادن در دام دنیا همواره نابودی جوامع را به دنبال داشته است، تصریح کرد: قطعا تجمل‌گرایی و تمایل به استفاده از خودروهای لوکس با شعار و مشی دولت همخوانی ندارد و به قطع آقای رئیس جمهور که همواره بر مسیر ساده‌زیستی حرکت کرده است، چنانچه از این تخلف و انحراف با خبر شود، برخورد شدیدی خواهد داشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول