اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار بوشهر مطرح کرد

جلوگیری از رواج مسائل ضدفرهنگی در ایام نوروز

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار بوشهر گفت: برنامه‌ها و اقدامات ویژه ایام نوروز امسال باید با اولویت رعایت مسائل فرهنگی و اسلامی باشد و از رواج مسائل ضدفرهنگی در ایام نوروز جلوگیری شود.

جلوگیری از رواج مسائل ضدفرهنگی در ایام نوروز

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، شاپور رستمی صبح امروز در نشست ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان بوشهر با بیان اینکه اولویت برنامه‌های نوروزی رعایت شئونات اسلامی باید باشد، اظهار داشت: مسئولان باید در ویژه برنامه‌های نوروزی خود مسائل فرهنگی را مد نظر داشته باشند.

وی افزود: صدا و سیما نیز می‌تواند با تولید برنامه‌های مختلف بستر آشنایی بیشتر مردم استان‌های مختلف با ظرفیت‌های گردشگری استان را فراهم کنند.

معاون عمرانی استاندار بوشهر گفت: برنامه‌های تولیدی نیز باید با محوریت سازمان میراث فرهنگی و استفاده از امکانات این اداره کل تهیه شود.

رستمی تأکید کرد: با توجه به اینکه ظرفیت اسکان در استان بوشهر محدود است اما ظرفیت و استعداد میزبانی از مسافران زیادی را داریم.

وی خاطرنشان کرد: فرمانداران باید فضا و بستر شهرها را برای استفاده شهروندان و مهمانان نوروزی فراهم کنند.

معاون عمرانی استاندار بوشهر با بیان اینکه بارش‌های امسال موجب سرسبزی طبیعت در استان بوشهر شده است، گفت: باید از ظرفیت مناطق مختلف گردشگری از جمله پارک لیان و پارک جنگلی چاه‌کوتاه نهایت استفاده را ببریم چرا که امکان میزبانی مسافران زیادی را دارد.

رستمی افزود: مناطق مذکور زیرساخت‌های لازم را ندارد و لازم است برای استفاده بیشتر از آن مناطق زیرساخت‌های لازم را فراهم کنیم.

در این نشست سید نعمت‌الله رکنی رئیس ستاد نماز جمعه بوشهر نیز گفت: کمیته فرهنگی باید در کارگروه تسهیلات سفرهای نوروزی به صورت خاص تشکیل شود.

وی افزود: مسئولان باید از نظر مالی به مساجدی که در مسیر تردد یا اسکان مسافران نوروزی هستند نیز توجه داشته باشند.

رکنی اضافه کرد: بروشورهای تبلیغاتی در ورودی شهرهای استان باید بیش از گذشته توزیع شود.

مدیر روابط عمومی دفتر امام جمعه بوشهر نیز در این نشست گفت: توجه به رعایت شئونات اسلامی در ویژه برنامه‌های نوروزی یک ضرورت است.

حجت‌الاسلام کریم‌خانی افزود: در برنامه‌ریزی جشن‌های نوروزی باید توجه داشت که ایام فاطمیه از ششم تا 26 فروردین ماه است و رعایت مسائل اسلامی در این ایام ضروری است.

وی بیان کرد: از مسئولان انتظار است در برنامه‌های نوروزی مسائل اسلامی را رعایت کرده و مراقب اقدامات ضدارزشی نیز باشند.

انتهای پیام/66006/ر/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول