اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه هنری کرمان خبر داد

تولید آلبوم خطبه‌خوان رستاخیز با همکاری هنرمندان 3 کشور

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه هنری استان کرمان گفت: آلبوم خطبه‌خوان رستاخیز با همکاری هنرمندان برجسته کشورهای ایران، عراق و تونس تولید و به بازار عرضه می‌شود.

تولید آلبوم خطبه‌خوان رستاخیز با همکاری هنرمندان 3 کشور

عباس سالاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: فیلم داستانی «روز سوم» به نویسندگی و کارگردانی مژگان خرم‌روز در حوزه هنری استان کرمان کلید خورد.

وی بیان کرد: فیلم داستانی «روز سوم» روایتگر فردی به نام حمید است که به همراه همسرش نور در محله متوسط شهر زندگی می‌کند و به واسطه مصرف مواد‌مخدر دچار اختلالات روانی شده و موجب آزار و اذیت همسرش می‌شود.

سالاری ابراز داشت: امید کمساری، حسین اشرفی، امید قطبی و شعله کوهستانی در فیلم داستانی «روز سوم» به ایفای نقش می‌پردازند.

وی خاطرنشان کرد: محمدرضا ترشیزی به عنوان تصویربردار و نصرالله راستین به عنوان تهیه‌کننده در تولید فیلم داستانی «روز سوم» همکاری می‌کنند.

این مسئول فرهنگی با اشاره به اینکه مجموعه نفیس عاشورایی خطبه‌خوان رستاخیز به زودی منتشر می‌شود، افزود: صدابرداری این آلبوم توسط پیروز ارجمند آهنگ‌ساز این آلبوم با خوانندگی امیرحسین مدرس، علیرضا وکیلی‌منش و محمدرضا ابراهیمی در استودیو پژواک در حال انجام است.

سالاری بیان داشت: نوازندگان این اثر از هنرمندان برجسته کشورهای ایران، عراق و تونس هستند و بهنام صبوحی به عنوان همکار آهنگساز و ناظر ضبط این اثر با پیروز ارجمند همکاری می‌کند، همچنین محمدحسین کاظم‌زاده اشعار این مجموعه را براساس خطبه امام ‌سجاد (ع) در شام سروده است.

وی گفت: آلبوم خطبه‌خوان رستاخیز به همراه کتاب حاوی اشعار این اثر موسیقایی در یک مجموعه نفیس به زودی از سوی حوزه هنری استان کرمان منتشر می‌شود.

سالاری از تولید تله تئاتر «سوسه» به کارگردانی محمد قاسمی با موضوع تحکیم خانواده در حوزه هنری کرمان خبر داد.

وی ابراز داشت: با توجه به درخواست جمعی از هنرمندان هنرهای تصویری مهلت ارسال اثر به سومین جشنواره فیلمنامه‌نویسی استان کرمان به مدت 15 روز تمدید شد.

انتهای پیام/80019/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول