اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

فراخوان یازدهمین دوره جشنواره قلم زرین اعلام شد

خبرگزاری فارس: علاقه مندان به شرکت در یازدهمین جشنواره قلم زرین تا 20 اردیبهشت سال 1392 فرصت دارند کتاب‌های خود را به دبیرخانه این جشنواره بفرستند.

فراخوان یازدهمین دوره جشنواره قلم زرین اعلام شد

 رضا اسماعیلی دبیر یازدهمین دوره جشنواره قلم زرین در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات فارس خبر از اعلام فراخوان یازدهمین دوره جشنواره قلم زرین داد.

این فراخوان به شرح زیر است:

نظر به این که انجمن قلم ایران با استعانت از خداوند بزرگ در نظر دارد « یازدهمین دوره جشنواره قلم زرین » را در چهاردهم تیر ماه سال 1392 و همزمان با روز بزرگداشت قلم برگزار نماید، از کلیه ناشران ، نویسندگان ، شاعران و مؤلفان در سه حوزة نقد و پژوهش ادبی ، ادبیات داستانی ، و شعر دعوت به عمل می‌آید که در صورت تمایل ، از هر یک از آثار خود که برای اولین بار در سال 1391 منتشر شده است ، دو نسخه برای شرکت در این جشنواره ارسال نمایند .

ضمنا به اطلاع می‌رساند که آخرین مهلت ارسال آثار 20 اردیبهشت ماه 1392 است . علاقه‌‌مندان به ارسال آثار می‌توانند کتاب‌های خود را به نشانی :

تهران - خیابان سید جمال الدین اسدآبادی - بالاتر از میدان سید جمال الدین اسدآبادی _ بین کوچه 44 و 46 - پلاک 360- دفتر انجمن قلم ایران ارسال نمایند.

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول