اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سراسر کشور صورت گرفت

آغاز ثبت‌نام اینترنتی آزمون ادواری سنجش مهارت در سیستان‌وبلوچستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان‌وبلوچستان گفت: ثبت‌نام اینترنتی چهارمین مرحله آزمون‌های ادواری سنجش مهارت سال‌جاری به صورت هماهنگ و سراسری در سیستان‌وبلوچستان آغاز شد.

آغاز ثبت‌نام اینترنتی آزمون ادواری سنجش مهارت در سیستان‌وبلوچستان

 محمد جهانتیغی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: چهارمین مرحله آزمون‌های ادواری سنجش مهارت امسال به صورت هماهنگ و سراسری در 13 بهمن ماه برگزار می‌شود.

وی افزود: به منظور ثبت‌نام در این آزمون، دفترچه واحد طراحی شده که متقاضیان می‌توانند پس از دریافت دفترچه و کارت اعتباری از مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای دولتی و آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد، به پایگاه اینترنتی http://advari.irantvto.ir مراجعه و در حرفه مورد نظر ثبت‌نام کنند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان ادامه داد: داوطلبان پس از ثبت‌نام، از تاریخ 26 دی ماه لغایت 28 دی ماه با مراجعه به سامانه http://advari.irantvto.ir به یکی از این دو روش؛ وارد کردن مشخصات فردی از جمله نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه و کد ملی و یا درج شماره پرونده و شناسه پرداخت کارت اعتباری که قبلاً از طریق آن ثبت‌نام کرده‌اند، نسبت به دریافت کارت خود به صورت اینترنتی اقدام کنند.

جهانتیغی بیان داشت: هزینه ثبت‌نام در آزمون‌های سنجش مهارت برای رشته‌های فنی و کشاورزی 150 هزار ریال و برای رشته‌های خدماتی 100 هزار ریال است و متقاضیان هیچ وجه دیگری را برای شرکت در آزمون نمی‌پردازند.

وی گفت: ثبت‌نام چهارمین آزمون ادواری سراسری سنجش مهارت و صلاحیت حرفه‌ای به صورت اینترنتی و هماهنگ کشوری از ساعت 8 صبح امروز آغاز شده و تا ساعت 24،  دوازدهم دی ماه ادامه دارد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان افزود: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله کتبی و عملی است که متقاضیان باید پس از ثبت‌نام در آزمون براساس جدول شماره یک دفترچه ثبت‌نامی آزمون با درج کد رهگیری و کد ملی کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

انتهای پیام/75002/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول