اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در الوند صورت می‌گیرد

اجرای فاز نخست هوشمندسازی ناوگان حمل و نقل عمومی

خبرگزاری فارس: هوشمندسازی ناوگان حمل و نقل عمومی الوند به صورت آزمایشی بر روی 50 تاکسی در دو مسیر مختلف اجرا می‌شود.

اجرای فاز نخست هوشمندسازی ناوگان حمل و نقل عمومی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان البرز استان قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی الوند، هوشمندسازی ناوگان حمل و نقل عمومی الوند در آینده نزدیک رخ می‌دهد.

در نخستین جلسه هماهنگی با عنوان کمیته تبلیغات و رسانه، به مسائل اجرایی طرح هوشمندسازی ناوگان حمل و نقل عمومی الوند پرداخته شد که حاکی از کلید خوردن فاز اجرایی این طرح می‌باشد.

مجید معروفی، مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی الوند و حومه در این جلسه در خصوص هدف اصلی اجرای این طرح اظهار داشت: هدف اصلی این طرح، حذف وجه نقد از کرایه‌ها است که بیشتر مسافران برای دریافت خدمات به رانندگان می‌پردازند.

وی با اشاره به جزئیات این طرح عنوان کرد: با اجرایی شدن این طرح، نصب دستگاه‌های AVL به طور آزمایشی بر روی 25 دستگاه تاکسی در خط داخلی و 25 دستگاه در خط الوند به قزوین آغاز خواهد شد و به رانندگان خودروهای انتخاب شده از یکم تا هفتم دی ماه جاری آموزش‌های لازم ارائه می شود.

معروفی ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، سعی شده است که فاز اول اجرای طرح بدون هیچ‌گونه نقصی صورت گیرد و نیز به رانندگان اطمینان خاطر داده شود که نصب دستگاه بر روی تاکسی‌ها در کمترین زمان ممکن صورت خواهد گرفت.

معروفی اذعان داشت: در صورت بروز نقص در سیستم الکترونیک دستگاه و نیاز به پشتیبانی، تیم‌های فنی به صورت 24 ساعته آماده برطرف کردن آن در حداقل زمان خواهند بود.

وی ابراز داشت: تاکسی‌هایی که در فاز نخست این طرح به امکانات پرداخت الکترونیک تجهیز می‌شوند، با الصاق برچسب‌های مخصوص بر روی شیشه عقب آن‌ها، از دیگر تاکسی‌ها متمایز خواهند شد.

معروفی در پایان از شهروندان خواست ضمن همکاری با رانندگان تاکسی‌های مجهز به این دستگاه‌ها، برای اجرای هرچه بهتر این طرح ملی که برای نخستین‌بار در کشور به طور کامل اجرا می‌شود، سازمان اتوبوسرانی الوند را یاری کنند.

انتهای پیام/77007/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول