اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل خبر داد

فروش آرد مورد نیاز نانوایی‌ها به صورت اینترنتی

خبرگزاری فارس: مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل گفت: در آینده‌ای نه چندان دور با راه‌اندازی سایت اینترنتی فروش آرد، نانوایان می‌توانند به صورت اینترنتی آرد مورد نیاز خود را تأمین کنند.

فروش آرد مورد نیاز نانوایی‌ها به صورت اینترنتی

عباس کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار داشت: با هماهنگی فرمانداری‌های استان سعی کردیم عاملان توزیع آرد را در اردبیل و شهرستان‌های تابعه ساماندهی کنیم که از لحاظ تحویل آرد به خبازی‌ها مشکلی پیش نیاید.

وی تصریح کرد: یکی از اقدامات شرکت غله پرداخت حق مباشرت تمام تعاونی‌های روستایی است که به عنوان مباشران غله با ما قرارداد بستند.

کریمی خاطر نشان کرد:‌ در این رابطه حق مباشرت آنها در سال 90 به طور کامل پرداخت شده است.

این مسئول استانی اضافه کرد: ما از تمام مدیران کارخانجات آردسازی استان تشکر می‌کنیم که کار خود را به خوبی انجام دادند به طوریکه کیفیت آرد تولید شده در این استان بسیار بهتر و مطلوب‌تر از استان‌های همجوار است.

وی بیان کرد: کیفیت آرد تولید شده در استان اردبیل مطلوب و عالی است به طوریکه استان‌های آذربایجان شرقی و گیلان آرد مورد نیاز خود را از کارخانجات آردسازی ما تأمین می‌کنند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل یادآور شد: براساس نظارت و بازرسی برخی از دستگاه‌های مربوطه که با شرکت غله همکاری می‌کنند کیفیت نان تولیدی این استان قابل قبول بوده و نارسایی‌های گذشته نیز برطرف شده است.

کریمی در ادامه گفت: ‌براساس آخرین ارزیابی مرکز پژوهشکده غلات کل کشور در مورد کیفیت نان تولیدی از 100 نمره توانستیم 78 نمره را کسب کنیم.

وی افزود: براساس هماهنگی‌های صورت گرفته یک اکیپ بازرسی شامل نماینده استانداری، فرمانداری، دانشگاه علوم پزشکی، اداره استاندارد، تعزیرات حکومتی به همراه مسئولان آزمایشگاه غله هر هفته از کارخانجات آردسازی بازدید کرده و کیفیت نان تولیدی را بررسی می‌کنند.

کریمی تصریح کرد: یکی دیگر از اقدامات اساسی شرکت غله استان تشکیل منظم جلسات کمیته ارتقای کیفیت گندم، آرد و نان کارخانه‌های آردسازی است.

وی خاطر نشان کرد: برای ارتقای کیفیت آرد و نان با همکاری کارشناسان مرکز تحقیقات کشاورزی استان نوع گندم و بذر از لحاظ کیفیت و کمیت مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرند.

کریمی اضافه کرد:‌ بیش از 85 درصد کشاورزان از بذری که مرکز تحقیقات کشاورزی استان توصیه کرده استفاده می‌کنند و از آن برای اراضی دیم و آبی در زمان کشت بهره می‌گیرند.

انتهای پیام/62006/خ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول