اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان شمالی خبر داد

رشد 40 درصدی آموزش شاغلان حمل و نقل در خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان شمالی از رشد 40 درصدی آموزش شاغلان حمل و نقل طی امسال در مقایسه با سال قبل در استان خبر داد.

رشد 40 درصدی آموزش شاغلان حمل و نقل در خراسان شمالی

سعید سبحانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: بر اساس آمار 6 هزار و 122 نفر دوره آموزش توسط اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان برای شاغلان این بخش برگزار شده که نسبت به سال قبل افزایش قابل توجهی داشته است.

وی شمار رانندگان بخش مسافری استان را سه هزار و 37 نفر عنوان کرد و افزود: سه هزار و 203 دستگاه انواع ناوگان مسافری اعم از اتوبوس، مینی‌بوس و سواری در استان فعالیت دارند.

سبحانی همچنین شمار رانندگان بخش حمل کالا در استان را هفت هزار و 737 نفر برشمرد و گفت: 17 هزار و 597 دستگاه در این بخش فعالیت دارند.

وی همچنین شمار شرکت‌های حمل و نقل باری در استان را 23 شرکت و تعداد شرکت‌های فعال مسافربری را 28 شرکت عنوان کرد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان شمالی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این اداره کل را برای کاهش شمار تصادفات فوتی راکبان موتورسیکلت اجرای طرح‌های آموزشی و فرهنگ‌سازی عنوان کرد.

وی افزود: در این راستا راکبان موتورسیکلت دو شهر اسفراین و شیروان که به لحاظ تصادفات فوتی بیشترین آمار را داشته است، آموزش‌هایی را برای کاهش شمار سوانح رانندگی فرا می‌گیرند، همچنین به شرکت کنندگان در این دوره کلاه کاسکت، برچسب‌ و برخی اقلام آموزشی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/63001/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول