اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سالروز عملیات کربلای 4

یادواره سردار شهید «داوودی» در هفتکل برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: همزمان با بیست و ششمین سالگرد عملیات‌های کربلای 4 و 5 یادواره سردار شهید علیرضا داوودی و شهدای بزرگوار این 2 عملیات در هفتکل برگزار خواهد شد.

یادواره سردار شهید «داوودی» در هفتکل برگزار می‌شود

ابراهیم جعفرنیا مسئول ستاد یادواره سردار شهید «علی رضا داوودی» و شهدای عملیات‌های کربلای 4 و 5 امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هفتکل اظهار داشت: این آیین به منظور گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید «علی رضا داوودی» و دیگر شهدای عملیات‌های کربلا روز دوشنبه 4 دی ماه 1391 بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد حضرت حجت (عج) شهرستان هفتکل در شمال استان خوزستان برگزار خواهد شد.

فرمانده پایگاه مقاومت سردار شهید علیرضا داوودی هفتکل اعلام کرد: در این یادواره احمد حسینی از مداحان و نغمه سرایان اهل بیت (ع) به مداحی خواهد کرد و چند تن از رزمندگان عملیات‌های کربلای 4 و 5 خاطرات خود از حماسه سازان دفاع مقدس را بیان می‌کنند.

جعفرنیا تجلیل از خانواده‌های شهدا را یکی دیگر از برنامه‌های این یادواره عنوان کرد و گفت: در این آیین حجت الاسلام والمسلمین گودرزی از روحانیون حوزه علمیه قم به بیان سخنانی در عظمت شهدا و جایگاه و منزلت آنها نزد خداوند می‌پردازد.

وی در ادامه به معرفی سردار شهید علیرضا داوودی پرداخت و اظهار داشت: این شهید عزیز در سال 1343 در خانواده‌ای مستضعف و مذهبی هفتکل دیده به جهان گشود. تحصیلات ابتدایی و راهنمایی خود را در‌‌ همان زادگاهش با موفقیت سپری کرد و با آغاز جنگ تحمیلی عراق علیه ایران به صف مجاهدان راه حق پیوست و همزمان با حضور در جبهه، دوران دبیرستان را طی کرد و در آزمون تربیت معلم نیز پذیرفته شد.

مسئول ستاد یادواره سردار شهید «علی رضا داوودی» افزود: این معلم هفتکلی دوران آموزش تربیت معلم خود را در شهرهای یاسوج، مشهد، تهران و دزفول سپری کرد و پس از آن برای خدمت به مردم محروم باغملک رهسپار یکی از روستاهای آن دیار به نام «رودزردکایدرفیع» شد و به تعلیم و تربیت پرداخت.

وی در پایان گفت: سردار شهید «علیرضا داوودی» در عملیات کربلای 4 به عنوان فرمانده یکی از گروهان‌های گردان حضرت سلمان منصوب شد و در تاریخ 4 دی ماه سال 1365 در منطقه عملیاتی شلمچه و در‌‌ همان عملیات کربلای 4 به آرزوی خود یعنی شهادت در راه خدا نایل شد.

انتهای پیام/72004/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول