اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای سال‌جاری تاکنون صورت گرفت

انجام بیش از80 هزار بازرسی در استان مرکزی

خبرگزاری فارس: معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت استان مرکزی از انجام بیش از 80 هزار بازرسی طی سال جاری در استان خبر داد.

انجام بیش از80 هزار بازرسی در استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت استان مرکزی، کمال فدایی‌فروتن اظهار داشت: در سال جاری بیش از 80 هزار بازرسی توسط این سازمان انجام شده که در این راستا بیش از پنچ هزار و 600 پرونده تخلف تشکیل شده است.

وی افزود: در این بازرسی‌های انجام شده بیش از یک‌ هزار و 250 واحد متخلف پلمب شده‌اند.

به گفته وی در این مدت همچنین بیش از 3 هزار و 560 گزارش مردمی به این سازمان رسیده که 51.3 درصد از گزارشات مردمی منجر به  کشف تخلف شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت استان مرکزی گفت: بیشترین موضوعات تخلف، گران‌فروشی و عدم درج قیمت‌ها توسط فروشندگان بوده است.

فدایی‌فروتن اظهار داشت: بازرسی‌های این سازمان در ایام پایانی سال و با توجه به افزایش تقاضاها و خرید شب عید شدت بیشتری خواهد گرفت که می‌طلبد در این طرح نیز شهروندان مأموران سازمان را در اجرای هر چه بهتر نظارت‌ها یاری رسانند.

انتهای پیام/87001/ت/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول