اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی ایلام:

ناوگان حمل و نقل عمومی ایلام ساماندهی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی ایلام ساماندهی و کنترل می‌شود.

ناوگان حمل و نقل عمومی ایلام ساماندهی می‌شود

عبدالله فرهادی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: با اجرای طرحی کار ساماندهی و کنترل ناوگان حمل و نقل عمومی استان ایلام در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: بر این اساس طرحی در راستای کنترل آژانس‌های تاکسی تلفنی و تاکسی‌های درون‌شهری از سوی پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی ایلام اجرایی شد.

این فرمانده انتظامی اضافه کرد: در این راستا 200 تاکسی درون‌شهری و 50 آژانس تاکسی تلفنی مورد بازدید پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان ایلام قرار گرفت.

فرهادی‌فر تصریح کرد: در اجرای این طرح چند دستگاه تاکسی متخلف توقیف و مقادیری نیز سی‌.دی، نوارکاست غیر مجاز کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: این دستگاه انتظامی در راستای برقراری امنیت عمومی در استان ایلام تلاش می‌کند و در این راه نیز از هیچ کوششی دریغ نکرده و تمام توان خود را به کار گرفته است.

انتهای پیام/2246/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول