اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت بروجن:

12 تن برنج قاچاق در بروجن کشف شد

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بروجن گفت: 12 تن برنج قاچاق در بروجن کشف شد.

12 تن برنج قاچاق در بروجن کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی شمسی‌پور پیش ازظهر امروز در نشست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز این شهرستان، اظهار داشت: این مقدار برنج قاچاق در بخش گندمان حین کنترل خودروهای عبوری کشف و ضبط شده است.

وی پدیده قاچاق تحت عنوان اقتصاد پنهان نام برد و گفت: صادرات و یا واردات کالاهای ممنوعه و انحصاری، مثل انسان، مواد مخدر، زنان و کودکان، سوخت، نفت، گازوئیل، بنزین، اعضای بدن، دارو، ارز، اسلحه و ده‌ها مورد دیگر را می‌توان از مصادیق قاچاق نامید.

شمسی‌پور با بیان اینکه قاچاق، سلامت جامعه را تهدید می‌کند، بیان داشت: می‌توانیم با ارتقای کیفیت و حفظ مرغوبیت محصولات داخلی و با حفظ کیفیت و استانداردهای بین‌المللی در سالی که مزین به تولید ملی است موفقیت‌های چشمگیری را در حوزه ساخت و تولید انواع کالا و محصولات کسب کنیم. 

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بروجن با بیان اینکه مبارزه با قاچاق کالا از تأکیدات مقام معظم رهبری است، ابراز داشت: با توجه به نامگذاری سال  تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی باید تلاش همه مسئولان در این راستا بوده و با قاچاق کالا و ارز مبارزه کنند چرا که این مهم  از تاکیدات اکید معظم له و مسئولان عالی کشور است.

این مسئول افزود: مبارزه با قاچاق کالا و ارز یک امر ضروری بوده  و باید از ورود قاچاق کالا به کشور جلوگیری شود چرا که قاچاق کالا به تولید ملی آسیب می‌رساند.

وی با تاکید بر کنترل بازار کالا، متذکر شد: مدیریت کنترل بازار یکی از مولفه‌های اساسی در حوزه نوسانات اقتصادی است و باید در بحث کنترل بازار در استان اقدامات ارزشمندی صورت بگیرد.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بروجن از ذخیره‌سازی میوه  مورد نیاز مردم  در ایام نوروز خبر داد و اذعان داشت: هم اکنون کالا به وفور در بازارهای این شهرستان وجود دارد.

انتهای پیام/68001/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول