اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز سیستان ‌و بلوچستان:

فضای سبز نقاط حاشیه‌ای گسترش می‌یابد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز سیستان و بلوچستان گفت: به منظور بهره‌مندی بیشتر شهروندان، فضای سبز نقاط حاشیه‌ای زاهدان گسترش می‌یابد.

فضای سبز نقاط حاشیه‌ای گسترش می‌یابد

حامد صفت‌گل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین رویکردها و برنامه‌های سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری در طی سال آتی توسعه متوازن و عادلانه پارک‌ها و فضای سبز شهر زاهدان است.

وی با مطرح کردن نقش و اهمیت فضای سبز در زندگی شهری و لزوم برخورداری برابر شهروندان از این فاکتور مهم افزود: تأمین فضای سبز و پارک‌های مطلوب در مناطق حاشیه‌ای و کمتر برخوردار شهر زاهدان جزء اندیشه‌ها و دغدغه‌های مسئولان بوده و این سازمان در نظر دارد با احداث و بازسازی پارک‌های محله‌ای در مناطق یاد شده موجبات بهره‌مندی بیشتر شهروندان را در استفاده از این‌گونه فضاها فراهم کند.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز سیستان و بلوچستان بیان کرد: 6 پارک محله‌ای در منطقه یک و چهار پارک محله‌ای در منطقه سه شهرداری زاهدان در دست احداث است.

صفت‌گل گفت: در ادامه روند اجرای برنامه‌ها و سیاست‌های رو به جلوی سازمان پارک‌ها و فضای سبز، احداث پارک‌های محله‌ای، ناحیه‌ای، توسعه شبکه آبرسانی و درختکاری در بلوارهای اصلی ناحیه زیباشهر و سایر مناطق کمتر برخوردار آن در دستور کار قرار گرفته که برخی از آن‌ها در حال اجرا می‌باشد و به‌زودی به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی تأمین اعتبار پروژه‌ها را اصلی‌ترین عامل پیشبرد امور در راه رسیدن به اهداف کلان سازمان پارک‌ها و فضای سبز دانست و اضافه کرد: در صورت تأمین به‌موقع اعتبارات موردنیاز، سایر برنامه‌ها و پروژه‌های پیش‌بینی شده در دستور جدی کار قرار خواهند گرفت.

مدیرعامل سازمان پار‌ک‌ها و فضای سبز سیستان و بلوچستان به مراحل پایانی عملیات‌های اجرایی فاز یک توسعه پارک ناحیه‌ای البرز واقع در زیباشهر اشاره کرد و افزود: بودجه این طرح از محل اعتبارات و کمک‌های استانداری تأمین شده است و در دهه مبارک فجر به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/75002/ر/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول