اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس دانشگاه لرستان

سالن مطالعه دانشگاه لرستان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: با حضور رئیس دانشگاه لرستان و جمعی از مسئولان، سالن بزرگ مطالعه دانشگاه لرستان افتتاح شد.

سالن مطالعه دانشگاه لرستان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی دانشگاه لرستان، رئیس دانشگاه لرستان در مراسم افتتاح این ساختمان گفت: ساختمانی که سالن مطالعه مرکزی دانشگاه لرستان در آن مستقر است هشت سال پیش قرار بوده که به عنوان انبار احداث شود.

حسن زمانیان ادامه داد: این در حالی است که تا چند ماه پیش این ساختمان تنها در حد اسکلت باقی مانده و بدون اینکه ردیف اعتباری و شماره پروژه‎ای داشته باشد، بلاتکلیف رها شد.

رئیس دانشگاه لرستان افزود: با این وجود در راستای توسعه دانشگاه و اینکه مهرماه امسال نیازمند افزایش کلاس‎ها بودیم طبق برنامه‎ریزی صورت گرفته از تیرماه عملیات تغییر کاربری این بنا را آغاز و با تغییر نقشه از این فضای رها شده، 18 کلاس درس و یک سالن مطالعه بزرگ ساختیم.

زمانیان یادآور شد: این ساختمان در فضایی به مساحت یک‌هزار و 400 متر مربع احداث شده و 18 کلاس به اندازه کلاس‎های ساختمان دانشکده علوم پایه، کلاس درس دارد.

وی تصریح کرد: همچنین در این ساختمان یک سالن مخصوص مطالعه با عنوان سالن مطالعه مرکزی ایجاد شده است.

رئیس دانشگاه لرستان با بیان اینکه این ساختمان را در مجموع ظرف مدت چهار ماه احداث کردیم، یادآور شد: بنابر اذعان کارشناسان معاونت برنامه‌ریزی و معاونت راهبری ریاست جمهوری، تکمیل این بنا ظرف چهار ماه در کشور بی‎نظیر است.

زمانیان ادامه داد: این در حالی است که این ساختمان هیچ بودجه‎ای نداشته و با توجه به شرایط بد مالی امسال توانستیم با مدیریت منابع مالی این فضا را احداث کنیم.

انتهای‌پیام/85001/م/4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول