اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت دشتستان خبر داد

اطلاع‌رسانی موج سوم بیماری ایدز در مدارس و دانشگاه‌ها

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت دشتستان از اطلاع‌رسانی موج سوم بیماری ایدز در مدارس و دانشگاه‌های دشتستان خبر داد.

اطلاع‌رسانی موج سوم بیماری ایدز در مدارس و دانشگاه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، غلامرضا کهن عصر امروز در جلسه مسئولان بهداشت و درمان دشتستان اظهار داشت: توجه به بهداشت و سلامت افراد در جامعه اهمیت زیادی دارد و شبکه بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی استان در این راستا اهتمام جدی دارد.

وی افزود: رشد شاخص‌های بهداشتی و درمانی و توسعه زیرساخت‌های بهداشتی از مهم‌ترین اولویت‌های این نهاد در سال جاری است.

رئیس شبکه بهداشت دشتستان مطالبی را در ارتباط با ارسال عملکرد سه ماهه سوم واحدها به استان بیان کرد و از مسئولان واحدها خواست که انتظارات سال 91 را مورد بررسی قرار دهند و تمام تلاش و کوشش خود را برای رسیدن به انتظارات مورد نظر به کار گیرند.

کهن تصریح کرد: تهیه عملکرد سه ماهه سوم 91 و تحویل آن به سرپرستی، بررسی شاخص واحد و مقایسه با انتظارات سالانه و کوشش در تحقق انتظارات و هماهنگی برای برگزاری جلسه آموزشی در خصوص مجوزهای مواد غذایی و آرایشی از موارد مهمی است که باید مورد توجه مسئولان مراکز بهداشتی قرار گیرد.

وی با تأکید بر لزوم گسترش آموزش در مراکز اضافه کرد: برای برگزاری کارگاه آموزشی همه واحدها باید با واحد آموزش سلامت شبکه هماهنگی کنند.

رئیس شبکه بهداشت دشتستان از اطلاع‌رسانی موج سوم بیماری ایدز در مدارس و دانشگاه‌ها خبر داد و افزود: از تمام ادارات و نهادها و دستگاه‌های اجرایی و مدارس و دانشگاه‌ها انتظار داریم در این عرصه نهایت تلاش خود را به کار گیرند.

کهن با اشاره به اهمیت تأمین داروهای مردم گفت: مکاتبه با معاونت توسط امور دارویی در ارتباط با داروهایی که از لیست بیمه خارج و به صورت آزاد در داروخانه‌ها ارائه می‌شود، باید مورد توجه قرار گیرد.

در طی جلسه مسئولان مراکز بهداشتی و واحدها، عملکرد یک هفته‌ای واحدهای خود را به تفکیک بیان کردند.

انتهای پیام/2451/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول