اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هادی ساعی:

تقویت لیگ برتر تکواندو در گرو کشف استعدادهای نوظهور است

خبرگزاری فارس: عضو هیئت رئیسه فدراسیون تکواندو گفت: باید برای معرفی قهرمانان جدید و کشف استعدادهای نوظهور، لیگ را تقویت کرد و از میان جوانان شایسته بهترین‌ها را برای حضور در مسابقات مختلف انتخاب کرد.

تقویت لیگ برتر تکواندو در گرو کشف استعدادهای نوظهور است

هادی ساعی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با تقدیر از شهرداری و شورای شهر ورامین جهت حضور در لیگ برتر کشور اظهار داشت: سرمایه گذاری مسئولان ورامین در ورزش نشان از اهمیت آنان به قهرمان پروری داشته که خود جای تقدیر دارد.

وی افزود: با توجه به ایجاد چنین شرایطی و حضور تیمی با نام ورامین در بالاترین سطح ورزش کشور می‌توان امیدوار به معرفی چهره‌های جدید از جوانان در این رشته بود.

قهرمان چند دوره مسابقه المپیک و جهان ادامه داد: این بهترین فرصت برای جوانان علاقمند به تکواندو در ورامین است تا با نشان دادن توانمندی‌های خود راه را برای پیشرفت هموار کنند.

مدیر فنی تکواندو اظهار داشت: حال که شهرداری و شورای شهر ورامین در زمینه تکواندو سرمایه گذاری خوبی کرده‌اند باید با استفاده از توانایی موجود در منطقه و بهره‌گیری از بازیکنان بومی قهرمانان جدیدی به کشور معرفی کرد.

ساعی بیان داشت: فدراسیون نیز در ارتباط با حمایت از ورزش تکواندو در ورامین اعلام آمادگی می‌کند تا زمینه را برای ارتقای آن مهیا سازد.

وی در ادامه افزود: با استفاده از توانمندی‌های موجود می‌توان جوان‌ها را به خوبی محک زد و حضور در مسابقات و تورنمنت‌های مختلف بهترین فرصت است تا بتوان به آنچه که جزو اهداف فدراسیون می‌باشد دست یافت.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون تکواندو در پایان تصریح کرد: باید برای معرفی قهرمانان جدید و کشف استعدادهای نوظهور لیگ را تقویت کرد و از میان جوانان شایسته بهترین‌ها را برای حضور در مسابقات مختلف انتخاب کرد.

انتهای پیام/2462/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول