اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس:

9 دی روز نمایش ملت ایران در دفاع از ولایت بود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: حماسه 9 دی روز نمایش قدرت ملت ایران در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و ولایت بود.

9 دی روز نمایش ملت ایران در دفاع از ولایت بود

ابراهیم آقامحمدی امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در خرم‌آباد با بیان اینکه مراسم گرامیداشت 9 دی باید باشکوه‌تر از قبل برگزار شود، عنوان کرد: حماسه 9 دی بعد از آشوب‌های فتنه‌گران علیه نظام و بی‌حرمتی آن‌ها به عاشورای حسینی اتفاق افتاد و فتنه‌گران با این کار خود احساسات مؤمنان را جریحه‌دار کردند.

وی افزود: بعد از نصیحت‌ها و تذکرات مقام معظم رهبری و دعوت به بازگشت افراد معترض در سال 88، بیشتر معترضانی که به نظام دلبستگی داشته از راهی که رفته بودند، برگشتند و پشیمان شدند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه یک عده‌ای آشوب‌طلب که هیچ دلی در گروه نظام نداشته‌اند، فتنه‌گری‌ها را دامن زدند تا اینکه اوج حرمت‌شکنی‌ها در عاشورای 88 نمایان شد، از این‌رو مردمی که برای انقلاب هزینه داده بودند و احساس کردند که این حرکات باعث بی‌حرمتی به مقدسات و ولایت است، تحمل این‌گونه بی‌حرمتی‌ها را نداشتند و در روز 9 دی تکلیف‌گرایانه در خیابان‌ها حضور یافتند و حماسه بی‌نظیری را خلق کردند.

نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: در روز 9 دی حماسه مردم باعث شد که فتنه و فتنه‌گران به طور کامل سرکوب شوند.

آقامحمدی تأکید کرد: باید مراسم بزرگداشت 9 دی با شکوه خاصی برگزار شود.

انتهای‌پیام/2304/م/20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول