اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بهمن ماه در مشهد

نخستین کنگره اتوماسیون صنعت برق کشور برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: در پایان بهمن ماه سال جاری نخستین کنگره اتوماسیون و یا هوشمندسازی صنعت برق کشور با توجه به اهمیت مسئله در قطب اتوماسیون صنعت برق کشور در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

نخستین کنگره اتوماسیون صنعت برق کشور برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد کنگره اتوماسیون صنعت برق کشور از 25 بهمن‌ ماه سال جاری به مدت دو روز در مشهد برگزار می‌شود.

مکان برگزاری این همایش دانشگاه فردوسی مشهد است و در برگزاری کنگره شرکت برق منطقه‌ای خراسان، دانشگاه فردوسی مشهد، شرکت توانیر و سازمان پدافند غیرعامل همکاری کرده‌اند.

در کنگره اتوماسیون صنعت برق 12 شاخه علمی در نظر گرفته شده است که عنوان‌های آنها شامل شاخه حفاظت، کنترل و اتوماسیون نیروگاه‌ها، پست‌ها و شبکه‌ها، شبکه‌های برق هوشمند و ریزشبکه‌ها، ارتباطات در اتوماسیون صنعت برق، الکترونیک قدرت، امنیت، کاربرد شناسایی الگو در اتوماسیون صنعت برق، مدیریت شبکه‌های دیتا، سیستم‌های نهفته در صنعت برق، رباتیک در صنعت برق و چند عنوان دیگر از جمله این عناوین است.

مهلت ارسال مقالات به این کنگره تا 20 دی‌ ماه تمدید شده است و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه کنگره اتوماسیون صنعت برق ارسال کنند.

در این کنگره 15 کارگاه کاربردی گنجانده شده است که با همکاری اساتید رشته‌های مختلف برق برگزار می‌شود.

در همین رابطه محمدرضا حسین‌زاده؛ دبیر کمیته کارگاه‌های کنگره اتوماسیون صنعت برق با اشاره به اهمیت کاربردی کردن و بومی‌سازی اتوماسیون و یا هوشمندسازی صنعت برق اظهار کرد: برای کابردی کردن بیشتر مواردی که در کنگره مطرح می‌شود کارگاه‌ها در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: این کارگاه‌ها برای دانشجویان رایگان است و افرادی که در زمینه اتوماسیون و یا هوشمندسازی سیستم‌های الکترونیکی دستاوردهایی دارند می‌توانند در این کارگاه‌ها شرکت کنند.

مدیر دفتر برنامه‌ریزی و ارتباطات شرکت برق منطقه‌ای خراسان با اشاره به اهمیت غنی بودن کارگاه‌های برگزار شده در این کنگره خاطر نشان کرد: در این راستا از هند که در زمینه انجام امور نرم‌افزاری مورد نیاز در صنعت برق شهره است دعوت به همکاری و ارائه کارگاه به مدت 2 روز شده است.

حسین‌زاده ادامه داد: مدرسان اصلی این شرکت به همراه 2 تن از کارشناسان خود در این کنگره به مدت 2 روز شرکت می‌کنند و برخی از کارگاه‌های آن را برگزار می‌کنند تا افراد بتوانند از تجربه‌های مشابه آنها استفاده کنند.

وی با اشاره به ظرفیت پذیرش در هر کارگاه تاکید کرد: هر کارگاه در حدود 30 نفر ظرفیت شرکت‌کننده دارد و افراد می‌توانند با اعلام شدن توسط شرکت‌ها و یا ثبت‌نام در آنها شرکت کنند.

دبیر کمیته کارگاه‌های کنگره اتوماسیون صنعت برق افزود: همچنین شرکت‌هایی که دستاوردهایی در زمینه‌های مختلف داشته باشند می‌توانند در این کارگاه‌ها دستاوردهای خود را عرضه کرده و به معرفی آنان بپردازند.

انتهای پیام/70010/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول