اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازدید رئیس دانشگاه آزاد جیرفت از دفتر خبرگزاری فارس جنوب کرمان‌

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت از دفتر خبرگزاری فارس جنوب کرمان بازدید کرد.

بازدید رئیس دانشگاه آزاد جیرفت از دفتر خبرگزاری فارس جنوب کرمان‌

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، مجید خزاعی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت بعد از ظهر امروز در بازدید از دفتر خبرگزاری فارس جنوب کرمان در این شهرستان با بیان اینکه رسانه‌ها در پیشرفت جوامع انسانی می‌توانند، نقش تأثیرگذاری ایفا کنند، اظهار داشت: خبرنگاران این خبرگزاری در انعکاس اخبار و رسالت خبری خود بسیار فعال هستند.

وی با اشاره به اینکه خبرگزاری فارس جنوب کرمان از زمان آغاز به کار خود رشد بسیار خوبی داشته است، افزود: با توجه به اینکه بحث خبر جایگاه دینی و ارزشی دارد، خبرنگاران این خبرگزاری عدالت را در انجام کار خود مد نظر دارند.

خزاعی با تبریک به خبرنگاران فارس جنوب کرمان برای پیگیری‌های دلسوزانه در فعالیت‌های رسانه‌ای تصریح کرد: هر رسانه‌ای که اعتماد مردم را جلب کند در انجام رسالت خود موفق است و بر همین اساس رسانه‌هایی که در پی کار غیرحرفه‌ای و مسائل حاشیه‌ای باشند، نتیجه عکس دریافت می‌کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت با توجه به اینکه خبرگزاری فارس جنوب کرمان در تمام زمینه‌ها خوش درخشیده است، گفت: ما از هر رسانه‌ای که با صداقت و به دور از حاشیه‌نگاری فعالیت کند، تقدیر می‌کنیم، زیرا افرادی صادق در زمینه مخابره اطلاعات هستند و می‌توانند، مشکلات مردم و منطقه را رفع کنند.

همچنین سعید سعیدی مدیر خبرگزاری فارس جنوب کرمان نیز در این دیدار اظهار داشت: حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت در دفتر خبرگزاری فارس جنوب کرمان نشان از توجه ایشان به مسائل فرهنگی به ویژه در عرصه رسانه است.

سعیدی با بیان اینکه کاری که ما در این زمینه انجام می‌دهیم، انجام وظیفه بر اساس رسالت خبری است، عنوان کرد: تلاش ما در راستای انعکاس اخبار مراکز آموزش عالی در منطقه جنوب کرمان است.

انتهای پیام/80002/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول