اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی مطرح کرد

سرمایه در گردش بیشترین تقاضای واحدهای صنعتی خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: سرمایه در گردش بیشترین تقاضای واحدهای صنعتی این استان است.

سرمایه در گردش بیشترین تقاضای واحدهای صنعتی خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، سید ابراهیم حسینی امروز در نشست با مدیران اقتصادی اظهار کرد: هم اکنون فعالان تولیدی و صنعتی پیگیر دریافت تسهیلات سرمایه در گردش به ویژه سفر اخیر رهبر انقلاب اسلامی به استان هستند.

وی تسریع در ابلاغ تسهیلات یک‌هزار و 250 میلیارد ریالی بخش صنعت، معدن و تجارت استان از سوی بانک مرکزی را ضروری عنوان کرد.

حسینی با بیان اینکه اکنون واحدهای صنعتی استان با مشکلات مختلفی به ویژه نقدینگی مواجه هستند، اظهار امیدواری کرد تا با پرداخت این تسهیلات کمک ویژه‌ای به واحدهای صنعتی که نقش مهمی در اشتغال‌زایی و رونق استان داشتند،‌ شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی در عین حال بر مشخص شدن نحوه پرداخت این تسهیلات به این واحدها برای عدالت در توزیع تسهیلات شد.

وی همچنین توسعه صنایع استان و به ویژه در بخش طرح تولید مقاطع فلزی را از مهم‌ترین مصوبات این سفر اعلام کرد و گفت: به همین منظور یک‌هزار و 100 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

حسینی اختصاص 45 میلیارد ریال برای اکتشاف معادن ناشناخته در استان را در قالب مصوبات این سفر برشمرد و افزود: به همین منظور تفاهمنامه‌ای با سازمان زمین شناسی منعقد و قرار است تا نماینده زمین شناسی در استان استقرار و این تفاهم نامه را پیش ببرد.

وی اختصاص 150 میلیارد ریال برای تأمین زیرساخت‌های معادن استان در سفر رهبری را مورد اشاره قرار داد و گفت: با تحقق این مصوبات جهش بزرگی در حوزه صنعت و معدن استان تحقق خواهد یافت.

انتهای پیام/63001/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول