اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه مرند:

حماسه 9 دی پاسخی شجاعانه به برنامه‌ریزی دشمن علیه نظام بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه مرند گفت: حماسه نهم دی پاسخی محکم و شجاعانه به یک حرکت برنامه‌ریزی شده دشمن بود که علیه نظام اتفاق افتاد.

حماسه 9 دی پاسخی شجاعانه به برنامه‌ریزی دشمن علیه نظام بود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز حجت‌الاسلام علی نعمت‌زاده در جمع مسئولان کمینه‌های ستاد دهه فجر شهرستان مرند اظهار کرد: در فتنه 88 کشورها با وضوح ‌کا‌مل و خیلی روشن در مقابل انقلاب اسلامی موضع گرفتند و اوج ایستادگی ملت و رهبری مقام معظم رهبری در نهم دی باعث مرگ فتنه‌گران و نقش برآب شدن توطئه‌های دشمن شد.

وی در ادامه تصریح کرد: حماسه نهم دی در واقع تجدید بیعت مردم ایران اسلامی با ولی فقیه زمان خود بود و با این حماسه بار دیگر توطئه‌های دشمنان اسلام را نقش بر آب شد.

امام جمعه مرند گفت: اقدام ملت بزرگ ایران در نهم دی برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی به شمار می‌رود و این امر سند عزت نظام و مردمی بودن جمهوری اسلامی را ثابت کرد.

وی تصریح کرد: مردم در این روز پشتیبانی خود را از ولایت و انقلاب اسلامی در کنار دستاوردهای آن اعلام کردند.

نعمت‌زاده گفت: حماسه نهم دی پاسخی محکم و شجاعانه به یک حرکت برنامه‌ریزی شده دشمن بود که علیه نظام اتفاق افتاد و هم اکنون ما اهالی فرهنگ و هنر وظیفه سنگینی را در حفظ و استمرار این حرکت ارزشمند داریم.

وی اظهار کرد: این حماسه در حالی خلق شد که هیچ‌کس از قبل برای آن برنامه‌ریزی نکرده بود و ایمان و تقوای مردم و ارادت به اهل بیت به نمایش درآمد.

امام جمعه مرند تصریح کرد: بر همین اساس ما باید خدمت‌گذاران خوبی برای این مردم حماسه‌آفرین باشیم که رهاورد آن امید، عشق و ایمان به انقلاب و رضایت مردم از نظام دینی باشد تا هر روز ما تجلی نهم دی شود.

وی در ادامه با بیان اینکه حماسه نهم دی نشان‌دهنده عمق درک و بصیرت مردم بود، از آن به عنوان معجزه الهی نام برد و خاطرنشان کرد: بصیرتی که مردم در این حماسه به نمایش گذاشتند در دل آنها نهادینه شد و همواره به عنوان چراغ روشنگر و هدایت بخش فراراه مسیر حرکت ایران اسلامی خواهد بود.

انتهای پیام/60009/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول