اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه و ترابری هندیجان خبر داد

نصب 30 دستگاه آب‌گذر در محور هندیجان به استان بوشهر

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و ترابری هندیجان از نصب 30 دستگاه آب‌‌گذر در محور هندیجان به دیلم به سمت استان بوشهر خبر داد.

نصب 30 دستگاه آب‌گذر در محور هندیجان به استان بوشهر

نجاتعلی برات‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار داشت: به‌منظور سهولت در تردد شهروندان و مسافران در جاده‌های ارتباطی شهرستان هندیجان به سوی ماهشهر، دیلم و استان بوشهر در سه فاز، آب‌‌گذرهای جاده‌ای را در طول مسیر مشخص و نصب خواهیم کرد.

وی با بیان این‌که آب‌گذر یا آ‌ب‌رو یکی از انواع ابنیه فنی در راهسازی است که به جهت تسهیل در تخلیه و یا عبور آب‌های سطحی از یک طرف به طرف دیگر راه احداث می‌شود، افزود: دومین فاز این پروژه که به طول 10 کیلومتر از شهرستان هندیجان به دیلم و استان بوشهر در حال انجام است اعتباری افزون بر سه میلیارد و 500 میلیون تومان را به خود اختصاص داده است.

رئیس اداره راه و ترابری هندیجان خاطرنشان کرد: فاز سوم این پروژه به طول 15 کیلومتر با اعتباری افزون بر شش میلیارد و 500 میلیون تومان و فاز چهارم با اعتباری افزون بر پنج میلیارد تومان اجرایی می‌شود.

وی همچنین عنوان کرد: در فاز نخست و دوم این پروژه تاکنون 30 دستگاه آب‌رو در راستای سهولت در تردد شهروندان و مسافران در راه‌های ارتباطی هندیجان به دیلم و به سمت استان بوشهر نصب و به‌کار گرفته شده است.

برات‌پور در پایان تصریح کرد: همه تلاش ما در راستای ارتقای خدمت‌رسانی به شهروندان و میهمانانی ا‌ست که در طول مسیرهای ارتباطی هندیجان تردد می‌کنند.

انتهای‌پیام/72001/م20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول