اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سنقروکلیایی:

حماسه 9 دی تجدید پیمان با رهبری بود

خبرگزاری فارس: فرماندار سنقروکلیایی گفت: اجازه ندهیم دشمن با سیاه‌نمایی و بزرگ‌نمایی مشکلات، خدمات دولت و نظام را خاموش کند.

حماسه 9 دی تجدید پیمان با رهبری بود

غلامرضا حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: آن‌چه بر همگان مشخص است این است که استکبار جهانی با تمام قوا از همه ظرفیت‌های داخلی و خارجی خود علیه ایران استفاده می‌کند.

فرماندار سنقروکلیایی تصریح کرد: فتنه‌گران برای به چالش افکندن ایران اسلامی از هیچ تلاشی در طول سه دهه پیروزی انقلاب فروگذار نکرده‌اند.

وی با اشاره به روز 9 دی، روز بصیرت و میثاق با ولایت، افزود: آمریکا و انگلیس در 9 دی سال 88 تلاش کردند که سلامت و هیمنه انتخابات را در نظام جمهوری اسلامی کم‌رنگ جلوه دهند که موفق نشدند و ملت ایران با حضور پررنگ و همیشگی‌شان بار دیگر به دنیا فهماندند که دشمنان نمی‌توانند کاری از پیش ببرند.

حیدری ادامه داد: هر چند باید گفت، این نخستین و آخرین باری نخواهد بود که دشمن علیه ایران از عوامل خود در داخل و خارج برای ایجاد فتنه استفاده می‌کند.

فرماندار سنقروکلیایی با تأکید بر این‌که باید جانفشانی‌ها و ولایت‌مداری ملت ایران در عرصه‌های مختلف را به نسل‌های جدید انتقال دهیم، خاطرنشان کرد: مردم ایران در 9 دی با همبستگی و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری توانستند چهره پلید فتنه‌گران را بار دیگر آشکار کنند.

وی اظهار داشت: حماسه 9 دی تجدید عهد و پیمان با مقام معظم رهبری بود و در این زمان بار دیگر دشمنان به اراده مردم پی بردند.

حیدری با اشاره به انتخابات آینده ریاست جمهوری، تصریح کرد: به یاد داشته باشیم که گذشته چراغ راه آینده ما است و در این انتخابات نیز با صلابت حضور پیدا کنیم و اجازه ندهیم بزرگ‌نمایی مشکلات و سیاه‌نمایی دشمنان خدمات نظام و دولت را بپوشاند.

انتهای‌پیام/2700/م20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول