اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ثبت احوال اردکان خبر داد

بیش از یک میلیارد ریال برای تکمیل ساختمان ثبت احوال اردکان نیاز است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ثبت احوال شهرستان اردکان از نیاز به بیش از یک میلیارد ریال دیگر برای تکمیل ساختمان اداری ثبت احوال این شهرستان خبر داد.

بیش از یک میلیارد ریال برای تکمیل ساختمان ثبت احوال اردکان نیاز است

جمال موتاب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردکان با اشاره به برنامه‌های هفته ثبت احوال، از راه‌اندازی گنجینه اسناد سجلی مفاخر، مشاهیر، علما و هنرمندان و سیاستمداران این شهرستان در اداره ثبت احوال اردکان خبر داد و اظهار داشت: تاکنون 40 سند جمع‌آوری شده و به مناسبت هفته ثبت احوال به نمایش عموم درآمده است.

وی خاطرنشان کرد: روند ثبت این اسناد همچنان ادامه دارد و تاکنون اسناد سجلی آیت‌الله خاتمی، بهجتی متخلص به شفق، فکور، آیت‌الله شمس اردکانی، شهید عاصی‌زاده و فتحی رباطی و تعداد دیگری از مفاخر این شهرستان به نمایش درآمده است.

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان اردکان در بخش دیگری از سخنان خود از پیشرفت 40 درصدی طرح توسعه ساختمان ثبت احوال خبر داد و عنوان کرد: تاکنون 800 میلیون ریال هزینه شده و پیش‌بینی می‌شود یک میلیارد و 100 میلیون ریال دیگر برای تکمیل آن هزینه شود.

موتاب افزود: چنانچه اعتبارات عمرانی شهرستان به طور کامل به اداره ثبت احوال شهرستان اردکان اختصاص یابد این ساختمان در 22 بهمن سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/2464/ح10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول