اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فریدن:

10میلیارد تومان اعتبار اشتغال‌زایی فریدن مصوب شد

خبرگزاری فارس: فرماندار فریدن گفت: 10میلیارد و 160 میلیون تومان اعتبار برای اشتغال‌زایی شهرستان فریدن مصوب شد.

10میلیارد تومان اعتبار اشتغال‌زایی فریدن مصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از فریدن، امیر هادی پیش‌ از ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان ضمن اشاره به بارندگی‌های اخیر ارائه گزارش عملکرد شعبات بانک‌ها از محل اعتبارات سال 90 را خواستار شد و اظهار کرد: باید طرح موانع و مشکلات موجود شعبات در پرداخت تسهیلات مطرح شود و راهکارهای عملی برای رفع آنها اتخاذ شود.

وی به مبلغ 10 میلیارد و 160 میلیون تومان اعتبار مصوب سال 91 اشاره کرد و افزود: از این اعتبار مبلغ پنج میلیارد و 400 میلیون تومان در بحث مشاغل خانگی، 4 میلیارد و 700 میلیون تومان خود اشتغالی شهرستان اختصاص یافته است.

فرماندار فریدن در ادامه بیان کرد: 2 میلیارد و 200 میلیون تومان از مبلغ کل اعتبار به دستگاه‌های شهرستان اختصاص داده شده است.

وی ادامه داد: اختصاص این اعتبار به دستگاه‌ها به واسطه توجیه فنی و اقتصادی و طریق اولویت بندی به تعداد پرونده‌های واصله به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

در ادامه جلسه نیز رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی فریدن به جلسه شورای هماهنگی بانک‌ها در شهرستان اشاره کرد و گفت: اعتبارات سال 91 بانک ملی آماده پرداخت است و برخی دیگر از بانک‌های دیگر استان هم اعلام آمادگی پرداخت تسهیلات را کرده‌اند.

عباس قره داغی در ادامه به ارسال پرونده‌های اشتغال توسط ادارات شهرستان اشاره کرد و تاکید کرد: جهاد کشاورزی با ارسال 108 پرونده درخواست اعتباری بالغ بر 540 میلیون تومان، فنی حرفه‌ای 147پرونده و مبلغ 735 میلیون تومان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با مبلغ 125 میلیون تومان از اداراتی هستند که اعتبار باید براساس اولویت به آنها تعلق گیرد.

وی تعداد پرونده‌های صندوق مهر رضا را 234 با مبلغ یک میلیارد و 170میلیون تومان و اداره صنعت و معدن را با تعداد 218 پرونده و مبلغ 654 میلیون تومان اعلام داشت.

انتهای پیام/2301/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول