اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر شوشتر خواستار شد

تعیین برنامه زمان‌بندی برای اجرای طرح جامع فاضلاب شوشتر

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر شوشتر خواستار ارائه برنامه‌زمان‌بندی برای اجرای طرح جامع فاضلاب شهری شد و گفت: مردم از اجرای بی‌نظم این پروژه خسته شده‌اند.

تعیین برنامه زمان‌بندی برای اجرای طرح جامع فاضلاب شوشتر

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، نظر حسین‌زاده ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر که با حضور مجری و مشاور طرح جامع فاضلاب برگزار شد اظهار داشت: هر پروژه‌ای باید برنامه‌زمان‌بندی داشته باشد ولی برای طرح جامع فاضلاب شوشتر هیچ برنامه‌زمان‌بندی ارائه نشده است.

وی با اشاره به اینکه باید در اسرع وقت برای رفع مشکلات آسفالت معابر اقدام شود، خاطر نشان کرد: مردم از نحوه اجرا و طولانی شدن پروژه ناراضی هستند و پیمانکاران نیز با اجرای نادرست پروژه باعث تشدید این نارضایتی‌ها می‌شوند.

این عضو شورای اسلامی شهر شوشتر  تاکید کرد: عملکرد پیمانکاران برای آسفالت معابر اصلی‌ترین دلیل برای نارضایتی مردم است.

حسین‌زاده با اشاره به اینکه شهرداری خود می‌تواند این مسئولیت را بپذیرد، خاطر نشان کرد: شهرداری می‌تواند وظیفه پیمانکاری دست دوم را راسا خود اجرا کند از این رو لازم است شرکت آب و فاضلاب و یا پیمانکاران که در حال اجرای پروژه هستند این موضوع را بررسی کنند.

وی با اشاره به دلایل توقف طرح شکایت در دستگاه قضایی خاطر نشان کرد: توقف پروژه نه به سود دولت است و نه شورای اسلامی شهر شوشتر تمایل دارد چنین اتفاقی بیفتد ولی باید به نحوی اقدام کرد که کمترین نارضایتی را برای مردم ایجاد کرد.

حسین زاده با اشاره به بی توجهی پیمانکاران به برخی نکات اساسی، گفت: باید قبل از آسفالت حفاری‌ها مصالح زیر آسفالت به خوبی فشرده‌سازی شود اما این کار انجام نمی‌شود و آسفالت معابر شهری شوشتر پس از مدت کوتاهی با مشکل مواجه می‌شود.

انتهای پیام/72006/و20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول