اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ‌کننده سپاه صاحب‌الامر قزوین:

اقتصاد مقاومتی به عنوان فرهنگ انقلاب مطرح شود

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ‌‌کننده سپاه صاحب‌الامر استان قزوین بر ضرورت طرح اقتصاد مقاومتی به عنوان فرهنگ و چشم‌انداز انقلاب اسلامی تأکید کرد.

اقتصاد مقاومتی به عنوان فرهنگ انقلاب مطرح شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا استان قزوین، نخستین نشست مجمع عالی نخبگان بسیج سپاه امام‌ حسین شهرستان بویین‌زهرا امروز در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان با شرکت قشر‌های مختلف بسیجیان برگزار شد.

مهدی طاهرخانی در این نشست، صدور پیام انقلاب اسلامی را از اهداف و آرمان‌های امام خمینی (ره) دانست و اظهار داشت: امام راحل پس از تشکیل و پایه‌ریزی انقلاب اسلامی این انقلاب را نه‌ تنها متعلق و محدود به مرزهای جغرافیایی ایران ندانست بلکه آن را انقلابی جهانی معرفی کرده و تلاش در راستای صدور این انقلاب به ملت‌ها و جوامع دیگر را با اهمیت دانست.

معاون هماهنگ‌‌کننده سپاه صاحب‌الامر استان قزوین افزود: آنچه که امروز به عنوان بیداری اسلامی در کشور‌های عربی روی داده است الگو گرفته از تفکر و اندیشه‌های ماندگار بنیان‌گذار کبیر جمهوری اسلامی حضرت امام‌ خمینی (ره) بوده و با لطف الهی امروز این آرمان‌ها و اهداف والای اسلامی در مرحله عمل تحقق یافته و سبب قیام مستضعفان شده است.

وی با تأکید بر ضرورت ارائه اصل مهم اقتصاد مقاومتی به صورت فرهنگ و چشم‌انداز وسیع تصریح کرد: دشمنان و مخالفان نظام مقدس جمهوری اسلامی پس از ناامیدی در جبهه‌های جنگ سخت و تهاجم فرهنگی به نبرد تمام عیار اقتصادی برای براندازی جمهوری اسلامی روی آورده‌اند تا شاید بتوانند از طریق تحریم و فشار اقتصادی به اهداف شوم و پلید خویش رسیده و ملت را شکست دهند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه صاحب‌الامر استان قزوین، بیان داشت: کلیدواژه اقتصاد مقاومتی باید به صورت یک فرهنگ و نیز چشم‌انداز برای انقلاب اسلامی در جامعه مطرح و اهداف و برکات حاصل شده از این اصل مهم نیز برای آحاد ملت تبیین و معرفی شود.

طاهرخانی پیرامون وظایف و افق چشم‌انداز فعالیت مجمع بسیج نخبگان تصریح کرد: کادرسازی برای نظام اسلامی از وظایف مهم و بسیار جدی است که باید در این مجمع‌ها مورد تأکید و توجه بسیجیان قرار گرفته و مجدانه نیز پیگیری شود.

وی خاطرنشان کرد: زمان‌شناسی و دشمن‌شناسی دو اصلی است که یک فرد و نخبه بسیجی باید آن را جزو اولویت‌های خویش قرار داده تا بتواند با واکاوی و بررسی مسائل مختلف تغذیه فکری جامعه را بر عهده گرفته و در جهاد فرهنگی علمی و اقتصادی دشمنان حرفی برای بیان داشته باشد و مقاومت کند.

انتهای پیام/77005/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول