اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جم:

بصیرت‌بخشی و دشمن‌شناسی از دستاوردهای 9 دی است

خبرگزاری فارس: فرماندار جم گفت: بصیرت‌بخشی و دشمن‌شناسی از دستاوردهای 9 دی است.

بصیرت‌بخشی و دشمن‌شناسی از دستاوردهای 9 دی است

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، خلیل عبداللهی بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان شهرستان جم با تبریک سالروز حماسه شکوهمند نهم دی اظهار داشت: بزرگترین پیام حماسه 9 دی، به جهانیان این بود که ملت تا پای جان از ولایت و رهبری الهی نظام دفاع می‌کند.

وی ادامه داد: مردم آگاه و قدرشناس ایران اسلامی در حماسه 9 دی ثابت کردند که به عهد خویش با ولایت مطلقه فقیه وفادارند و هیچ گاه مقتدا و رهبر خود را تنها نخواهند گذاشت.

فرماندار جم افزود: این روز تاریخی به عنوان حماسه‌ای مانا و برگ زرینی در دفتر قطور افتخارات ملت ایران ثبت و ضبط شده است.

عبداللهی یادآور شد: ملت با خلق حماسه 9 دی در شرایطی که همه دشمنان داخلی و خارجی تمام قد در جبهه‌ای واحد علیه نظام مشروع و برخواسته از اعتقاد و رأی مردم متحد شده بودند، سیلی محکمی بر سیمای کریه محافل فتنه‌گر و حامیان بیگانه آنها وارد کردند.

وی اضافه کرد: سراسر و بند بند کتاب تاریخ انقلاب این ملت سرافراز و آزاده در 33 سال گذشته مالامال از افتخار و عزت است که این نشأت گرفته از روحیه عمیق دینی و اعتقاد درونی به اصل مترقی ولایت فقیه است.

فرماندار جم افزود: حماسه 9 دی به طور قطع دستاوردهای درخشانی برای نظام و مردم داشت و باعث شد تا ملت نقاب از چهره روبه‌صفتان داخلی و حامیان بیگانه آنها این گرگ‌های درنده خو برکشند.

عبداللهی بصیرت بخشی، دشمن شناسی، همبستگی اسلامی و انسجام ملی را از دیگر دستاوردهای حماسه 9 دی عنوان کرد.

وی اذعان داشت ملت ایران در 9 دی؛ اوج هوشمندی، قدرت، ولایت محوری و دشمن ستیزی خود را به جهانیان نشان داد.

عبدالهی تأکید کرد: نهم دی سال 88 را باید روز ولایت محوری امت و سرافرازی مردم ایران نام گذاشت؛ زیرا، این مردم بصیر و آگاه در کنار رهبری و مدیریت مقام عظمای ولایت با دل و جان از نظام پاسداری کردند.

فرماندار جم با تبیین اهمیت این رخداد در تاریخ معاصر ایران، از مردم و مسئولان خواست در پاسداشت این حماسه ماندگار از هیچ کوششی دریغ نکنند و با حضور در آیین‌های بزرگداشت 9 دی بار دیگر تیری زهرآگین بر پیکر تکیده دشمنان ملت و نظام وارد کنند.

انتهای پیام/2451/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول