اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تویسرکان:

9 دی، روز میثاق با رهبری است/ مقابله با فتنه‌گران در هر لباسی که باشند

خبرگزاری فارس: امام جمعه ‌تویسرکان گفت: 9 دی، به تمام دشمنان ثابت کرد که مردم در مقابل فتنه‌گران در هر لباسی که باشند می‌ایستند و همواره تابع ولایت هستند.

9 دی، روز میثاق با رهبری است/ مقابله با فتنه‌گران در هر لباسی که باشند

حجت‌الاسلام محمد‌علی ارزنده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان با اشاره به اینکه نهم دی ماه یادآور حماسه و بصیرت بالای ملت ایران است، اظهار داشت: مردم بیدار و همیشه در صحنه ما اهانت به مقدسات را نخواهند پذیرفت و به دور از جناح‌بندی‌های سیاسی با تبعیت از فرمان ولایت فقیه در همه عرصه‌ها وارد و از همه ارزش‌ها و آرمان‌ها اسلام و انقلاب دفاع خواهند کرد.

وی گردهمایی بزرگداشت نهم دی را تجدید میثاق با امام(ره)، شهدا و رهبر معظم انقلاب دانست و تصریح کرد: 9 دی روزی است که مردم ایران نشان دادند با بینش ایمانی در میان گرد و غباری که فتنه‌گران به پا کرده‌اند هرگز، نه مسیر را گم می‌کنند و نه از حمایت و صیانت پیشوا و رهبر خود مقام عظمای ولایت دست برمی‌دارند.

امام جمعه تویسرکان تأکید کرد: خروش ملت در برابر فتنه‌گران به تمام دشمنان خارجی و داخلی ایران اسلامی ثابت کرد که ما در مقابل فتنه‌گران در هر لباسی که باشند می‌ایستیم و فتنه‌جویان را از همه عرصه‌های مملکت کنار می‌زنیم.

وی با اشاره به اینکه فتنه‌گران در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جای نداشته و نخواهند داشت، ابراز داشت: 9 دی ماه سیلی محکم مردم به استکبار جهانی و دست‌نشانده‌های داخلی آن بود و حضور و نقش جمعیت مردم ولایتمدار در خلق حماسه نهم دی انکارناشدنی است در این روز تاریخی بزرگ، ملت از خواص بی‌بصیرت که دچار غرور و انحراف شده بودند پیشی گرفت و پیروز میدان شد.

ارزنده با تأکید بر اینکه این روز ملی را هرگز نباید از یاد برد، اذعان داشت: چگونگی و چیستی این رخداد باید به شکلی روان و شفاف در بین تمام اقشار اجتماع تبیین شود.

وی افزود: خنثی شدن توطئه‌های دشمن و ناامیدی آنها از ایجاد تفرقه و شکاف در میان ملت ولایت‌پذیر ایران از دستاوردهای ارزشمند این مهم بود.

امام جمعه تویسرکان گفت: آحاد مختلف مردم در نهم دی ضمن بیعت مجدد با مقام عظمای ولایت به دنیا فهماند که دشمنان خود را به خوبی شناخته و هرگز فریب حیله‌های آنها را نخواهند خورد.

وی با اشاره به اینکه نهم دی به ما این نکته را متذکر می‌شود که باید با بصیرت کامل و هوشیارانه مواظب باشیم، تصریح کرد: سران فتنه و اربابان آنها با هدف براندازی نظام برنامه‌ای را طراحی کرده بودند و برای نشستن بر قدرت در ایران نیز بر اساس اخبار درج شده کاملاً آماده شده بودند.

امام جمعه تویسرکان با بیان اینکه فتنه‌گران مکر کردند و خداوند مکر آنها را آشکار کرد، بیان داشت: مکر دشمنان به واسطه عدم شناخت و آگاهی آنها نسبت به سه عامل مردم، پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خداوند باری‌تعالی برملا و درون پلیدشان بر همه ظاهر شد.

وی با بیان اینکه فتنه و توطئه های دشمنان برای ایران اسلامی تمامی ندارد، بر ضرورت بیداری و آگاهی دینی و سیاسی مردم ایران تأکید و عنوان کرد: تبعیت از منویات ولی فقیه در هر زمان و انسجام و وحدت کلمه ملت، ایران اسلامی را بیمه می‌کند.

انتهای پیام/89010/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول