اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اصولگرایان گیلان:

بغض ملت بیدار در 9 دی شکسته شد

خبرگزاری فارس: عضو شورای اصولگرایان گیلان با بیان اینکه فتنه 88 میدان تمرین حرکت‌های بعدی دشمن بر ضد انقلاب اسلامی بود، گفت: بغض ملت بیدار در 9 دی شکسته شد.

بغض ملت بیدار در 9 دی شکسته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، نظرعلی علیزاده عصر امروز در برنامه «بصیرتی 9 دی» در سالن اجتماعات دانشکده تربیت دبیر فنی این شهرستان، بصیرت در ابعاد سیاسی و اجتماعی را یک ضرورت مهم برای دستیابی به موفقیت و پیروزی کامل در مقابله با تفرقه افکنان دانست.

وی با اشاره به راهبرد و شیوه‌های ورود دشمن به بدنه انقلاب اسلامی برای تضعیف انگیزه و اراده ملت، تصریح کرد: دشمن برای ضربه به نظام پس از تشکیل انقلاب اسلامی تاکنون سه بار اصولی و با قدرت اقدام کرده است.

جانشین سابق سپاه قدس گیلان، دهه نخست انقلاب را بسترسازی راهبردی آمریکا برای ساقط کردن انقلاب اسلامی خواند و افزود: دشمنان در دهه نخست برای دستیابی به هدف شومشان از ترور، بمب‌گذاری، جنگ‌های داخلی و در نهایت جنگ تحمیل استفاده کردند.

وی با بیان اینکه در نخستین دوران شکل‌گیری انقلاب اسلامی ارگان‌های بسیج و سپاه قدرت و نیروی کافی نداشتند، اذعان کرد: در شرایط نوپای انقلاب اسلامی، دفاع از آرمان و نظام کاری سخت بود که با یاری ملت و اتحاد جمعی تحقق یافت.

علیزاده به دهه دوم انقلاب اسلامی و حرکت‌های شوم دیگر دشمنان علیه انقلاب و رهبری اشاره کرد و ادامه داد: استکبار در دهه دوم از شکل‌گیری انقلاب اسلامی خواهان ضعف و زبونی نظام از طریق ایجاد تنش و تشنج داخلی بودند.

وی با تصریح بر اینکه تشنج‌زدایی شعار اصلی انقلاب اسلامی محسوب می‌شود، یادآور شد: انقلاب اسلامی برای نفی استکبار و گسترش انقلاب دینی و بصیرتی پایه‌گذاری شده است.

عضو شورای اصولگرایان گیلان، انتخابات ریاست جمهوری 88 را صحنه نفوذ دشمن بر پیکره انقلاب اسلامی نامید و افزود: دشمن از صحنه دموکراسی انتخابات استفاده کرد تا قدرت اجرایی خود در کشور را به دست گیرد.

وی با اشاره به اینکه انتخابات 88 بهانه‌ای برای ایجاد شور و هیجان انتخاباتی برای دشمنان نظام جمهوری اسلامی بود، متذکر شد: ایجاد فتنه و انقلاب مخملی هدف اصلی و واقعی دشمنان داخلی و خارجی انقلاب اسلامی به بهانه تقلب انتخاباتی در کشور بود.

علیزاده، انتخابات 88 را میدان تمرین حرکت‌های داخلی و بعدی دشمنان علیه انقلاب اسلامی برشمرد و اذعان کرد: تمام شورشی‌ها و حاضران در فتنه سبز افراد و نیروهایی سازماندهی شده و آموزش دیده استکبار بودند که با شعار انتخاباتی و با هدفی کاملا سیاسی وارد صحنه شدند.

وی درباره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری گذشته، گفت: تمام نامزدهای انتخابات 88 از چهره‌های شناخته شده و سرشناس کشور محسوب می‌شدند که برخی از آنها در دام دشمنان افتادند و فریب خوردند.

جانشین سابق سپاه قدس گیلان اضافه کرد: اتحاد همه جانبه دشمنان داخلی و خارجی برای ضربه نهایی به انقلاب اسلامی موجب شکل‌گیری حماسه بصیرتی 9 دی و اعلام عصبانیت و انزجار ملت بیدار شد.

وی با بیان اینکه حماسه 9 دی فریاد از روی کینه و بغض ملت بیدار را به نمایش گذاشت، یادآور شد: گیلان از جمله استان‌های پیشتاز در اعلام انزجار و خشم از حرکت و دخالت بیگانگان بر امور داخلی کشور بود.

انتهای پیام/84003/ت20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول