اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار راور عنوان کرد

پرداخت 15 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در راور

خبرگزاری فارس: فرماندار راور گفت: تا‌کنون 40 مورد تسهیلات اشتغالزایی در راور با مبلغ 15 میلیارد و 160 میلیون ریال توسط بانک پرداخت شده است.

پرداخت 15 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در راور

به گزارش خبرگزاری فارس از راور، محمدرضا شریفی شامگاه امروز در جلسه ستاد توسعه کشاورزی شهرستان با اشاره به خدمات دولت در مورد پرداخت تسهیلات به متقاضیان برای گسترش بخش کشاورزی این خطه اظهار داشت: در حال حاضر تعداد طرح‌های معرفی شده به بانک 134 طرح با اعتباری بالغ بر 88 میلیارد و 200 میلیون ریال است که از این میزان تا‌کنون 40 مورد با مبلغ 15 میلیارد و 160 میلیون ریال توسط بانک پرداخت شده است.

وی تعداد طرح‌های در دست اقدام را 18 مورد با اعتبار 13 میلیارد و 450 میلیون ریال و یک طرح مصوب آماده پرداخت به مبلغ 550 میلیون ریال بیان کرد.

شریفی از تعداد 75 پرونده برگشتی با اعتبار 57 میلیارد و 790 میلیون ریال خبر داد و خواستار بررسی و کارشناسی موضوع و ارائه دلایل آن در جلسه آتی شد.

فرماندار راور افزود: تا‌کنون 513 نفر واجد شرایط در شهرستان راور از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کد رهگیری اخذ کرده که از این تعداد 347 نفر به جهاد کشاورزی معرفی شده‌اند.

علیرضا شاکری مدیرکل امور عشایری استان کرمان نیز در این جلسه، جامعه عشایری را به عنوان جامعه سوم پس از جوامع شهری و روستایی به عنوان یک جامعه فعال‌، محرک و پویا مطرح کرد و گفت: جامعه عشایری استان کرمان با جمعیتی بالغ بر 5 هزار خانواده عشایر شش درصد از جمعیت استان را تشکیل می‌دهد که در شهرستان راور، 250 خانوار با جمعیتی بالغ بر یک هزار نفر است.

وی خدمت‌رسانی به عشایر در استان کرمان را از طریق یک اتحادیه و هفت شرکت تعاونی بیان کرده و میزان عضویت اعضای عشایر در شهرستان را بسیار پایین مطرح کرد.

شاکری با تشکر از اقدامات صورت گرفته توسط فرماندار در مورد میزان رشد اعتبار در سال جاری‌، خواستار شناسایی‌، عضویت و حمایت مسئولان در راستای ایجاد شرکت تعاونی در شهرستان شد.

وی همچنین قول مساعد برای ایجاد نمایندگی در شهرستان به منظور ارائه خدمات بصورت متمرکز در بخش عشایر را داد.

انتهای پیام/80012/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول