اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان شمالی:

شکل‌گیری نظام اسلامی حاصل خون شهداست

خبرگزاری فارس: معاون توسعه منابع انسانی استاندار خراسان شمالی گفت: شکل‌گیری نظام اسلامی حاصل خون شهداست، از این رو باید از ارزش‌های انقلاب پاسداری کرد.

شکل‌گیری نظام اسلامی حاصل خون شهداست

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، محمد‌حسین‌ نژادحسین در نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان اظهار کرد: در حال حاضر نیز قوام انقلاب اسلامی براساس مقاومت‌ها و ایثارگری‌ها فرهنگ ایثار و شهادتی است که در خون مردم ما جریان دارد.

وی اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا با این فرهنگ غنی و مکتب پیشرفته بتوانیم تمدنی ایجاد کنیم که مبنا و الگو برای کشورهای اسلامی و در حال بیداری باشد.

نژاد‌حسین ادامه داد: اقبال جهان‌بینی و استحکامی که در مکتب ما است هیچ وقت در مرحله اجرا مورد توجه قرار نمی‌گیرد.

دبیر کار‌گروه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خراسان شمالی نیز در ادامه این جلسه به ارائه گزارشی از روند فعالیت کارگروه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استان پرداخت.

حسین ثابت قدم وحید با اشاره به اینکه نظارت، هماهنگی و انسجام بخشی از فعالیت‌های فرهنگی حوزه ایثار و شهادت و ارتقای سطح دانش و آگاهی عمومی نسبت به فرهنگ ایثار و شهادت از مهم‌ترین وظایف این کارگروه است، تصریح کرد: در همین راستا شرح فعالیت‌های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان با 12 اولویت اساسی تدوین شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هدف از تشکیل این کار‌گروه را ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت و پاسداشت آن عنوان کرد.

تصویب دستورالعمل کارگروه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان‌های استان، شیوه‌نامه کارگروه علمی، مشورتی وابسته به شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تدوین و تصویب شرح فعالیت‌های طرح ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان از مهم‌ترین مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/63002/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول