اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد استان زنجان خبر داد

جمع‌آوری 28 میلیون ریال کمک مردمی در قالب طرح آزادسازی زندانیان

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان از جمع‌آوری 28 میلیون ریال کمک مردمی در قالب طرح آزادسازی زندانیان خبر داد.

جمع‌آوری 28 میلیون ریال کمک مردمی در قالب طرح آزادسازی زندانیان

رضا حسنلو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: خانه انفاق کمیته امداد استان زنجان به منظور تسهیل در امور خیرین و نیکوکاران آغاز به کار کرده و همه روزه کمک‌های مردمی در این مرکز جمع‌آوری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امدادگران در خانه انفاق هر روز از ساعت 7.30 صبح تا 19.30 عصر اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مردمی می‌کنند، اضافه کرد: جمع‌آوری کمک‌های مردمی در این مرکز محدود به طرح خاصی نبوده و در قالب هر طرحی که کمیته امداد اجرا می‌کند، کمک‌های مردمی در خانه انفاق جمع‌آوری می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه همواره مردم استان زنجان همکاری مطلوبی با امدادگران در اجرای طرح‌های مشارکتی این نهاد دارند، افزود: در 9 ماهه سال‌جاری و فقط از محل خانه انفاق مبلغ 28 میلیون و 501 هزار ریال کمک مردمی در قالب طرح آزادسازی زندانیان در این مرکز نیکوکاری جمع‌آوری شد.

وی همچنین با اشاره به جمع‌آوری 3 میلیون و 126 هزار ریال فطریه سهم سادات در خانه انفاق زنجان افزود: همچنین در قالب طرح کوثر نیز که به‌منظور تامین کمک هزینه خرید جهیزیه برای نوعروسان زیر پوشش اجرا می‌شود، مبلغ 14 میلیون و 11 هزار و 500 ریال کمک مردمی در خانه انفاق کمیته امداد استان جمع‌آوری شد.

حسنلو همچنین مبلغ کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده در قالب طرح رضوان را نیز یک میلیون و 634 هزار ریال اعلام کرد و افزود: در قالب طرح ماعون نیز در 9 ماهه امسال 80 هزار ریال کمک مردمی در خانه انفاق کمیته امداد استان زنجان جمع‌آوری شد.

لازم به ذکر است، به گفته معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان سالانه بیش از 45 طرح مشارکتی توسط کمیته امداد اجرا و کمک‌های مردمی در قالب همه این طرح‌ها در خانه انفاق زنجان جمع‌آوری می‌شود.

انتهای پیام/73005/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول