اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مناطق کمتر توسعه یافته وزارت آموزش و پرورش:

شهدا اسناد حقانیت نظام جمهوری اسلامی هستند

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور مناطق کمتر توسعه یافته و عشایر وزارت آموزش و پرورش گفت: شهدا اسناد حقانیت و مظلومیت نظام جمهوری اسلامی و ملت هستند.

شهدا اسناد حقانیت نظام جمهوری اسلامی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان، عبدالرسول شکیبافر ظهر امروز در نخستین یادواره 10 معلم و دانش آموز عشایر استان خراسان شمالی اظهار کرد: عزت کنونی اسلام از برکات خون شهیدان انقلاب و مجاهدت امام (ره) است.

وی افزود: شهدا پیشتازان نهضتی شدند که هدفشان تحکیم مبانی دینی بود و در اصل شهدا اسناد همیشه جاودان حقانیت و مظلومیت ملت ما هستند و جامعه مدیون فداکاری آن‌ها است.

مشاور امور جوانان وزیر آموزش و پرورش کشور هدف مکتب شهادت را یاری دین و حفظ ارزش‌های اسلامی خواند و گفت: دانش آموزان باید به عنوان تربیت یافتگان راه مرام شهدا باشند که آنان راه و مسیر امام حسین (ع) را پیمودند.

شکیبافر تحول و موفقیت هر جامعه را در گرو از خود گذشتگی و جانفشانی افراد آن جامعه دانست و افزود: اگر امروز شاهد سربلندی کشور در جهان هستیم به برکت حاصل خون شهیدان است که در طول انقلاب اسلامی جان فشانی کردند.

نخستین یادواره 10 تن معلم و دانش آموز عشایر استان خراسان شمالی در محل کانون فرهنگی تربیتی سمیه شهرستان شیروان برگزار شد.

به گزارش فارس، در این آیین مسئولان آموزش و پرورش و عشایری استان و شهرستان و جمعی از مسئولان و خانواده شهدای مذکور برگزار و در پایان از خانواده شهدا تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/63001/ح10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول