اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شیراز:

جرایم خشن در فارس تنزل پیدا کرده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شیراز گفت: جرایم سنگین و خشن در فارس فوق‌العاده تنزل پیدا کرده و آمار آن در این استان رو به کاهش است.

جرایم خشن در فارس تنزل پیدا کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس، آیت‌الله اسدالله ایمانی در دیدار فرمانده ناجا و استاندار فارس با وی با اشاره به همکاری مناسب نیروی انتظامی با سایر دستگاه‌ها در فارس اظهار داشت: در این استان همکاری بین دستگاه‌ها در حد بسیار خوب است و اگر این‌گونه نبود این موفقیت‌ها حاصل نمی‌شد.

وی به تاثیر حضور پلیس در کاهش جرایم اشاره کرد و گفت: گاهی حضور یک پلیس و عبور وی از یک خیابان می‌تواند در کاهش جرائم اثرگذار باشد و جلوی بسیاری از جرم‌ها را بگیرد و به مردم نیز احساس آرامش دهد.

در ادامه فرمانده ناجا که به منظور شرکت در جلسه جمع‌بندی نتیجه نهایی نظارت تخصصی فرماندهی انتظامی استان فارس به شیراز سفر کرده بود در این دیدار به عملکرد خوب انتظامی فارس اشاره کرد و گفت: در نظارت ستادی که انتظامی این استان انجام شده، فارس به نسبت سال گذشته 3.5 نمره ارتقا داشته که اکنون از 80 نیز بالاتر رفته است.

اسماعیل احمدی مقدم با اشاره به کاهش 10 درصدی سرقت و 13 درصدی جانباختگان ناشی از تصادفات در فارس گفت: این نشان از تعامل خوب دستگاه‌ها و مدیران این استان و تلاش و کارایی خوب کارکنان انتظامی فارس است و ما نیز در صدد هستیم با تجهیز بیشتر امکانات و نفرات به این موفقیت‌ها سرعت دهیم.

وی وضعیت کنونی امنیتی در فارس را غیرقابل مقایسه با سال‌های پیش عنوان کرد و گفت: باندهای شرور و اشرار مسلح در این استان منهدم شده‌اند و هیچ‌ باندی که در کوه یا در منطقه‌ای غرق داشته باشند و بخواهند امنیت مردم را تهدید کنند نداریم.

فرمانده ناجا اظهار کرد: با هماهنگی که با قوه قضائیه در زمینه برخورد با جرائم خشن انجام شد، فارس در الویت قرار گرفت و پس از برخورد قاطع با اشرار جرائم خشن در این استان کاهش چشمگیری داشت.

در ادامه استاندار فارس نیز در این دیدار تعامل و همکاری استانداری فارس و نیروی انتظامی این استان را بسیار خوب ارزیابی و اضافه کرد: یکی از اقدامات بسیار مناسب انتظامی این استان تخریب منقل‌خانه‌ها بود که این امر رضایت‌مندی شهروندان را به دنبال داشت و امید است این مسئله همچنان ادامه داشته باشد.

حسین صادق عابدین با اشاره به اجرای طرح برخورد با حمل و استفاده کنندگان سلاح سرد در شیراز گفت: از آنجا که میزان وقوع جرم در شیراز نسبت به دیگر شهرستان‌ها به دلیل وسعت و جمعیت، بیشتر بوده و آستانه تحمل مردم نیز در این شهرستان پایین است در برخی از منازعات، از سلاح استفاده می‌شود به همین دلیل با اجرای طرح برخورد با حمل و استفاده‌کنندگان سلاح سرد بر آن شدیم تا نیروی انتظامی این فرهنگ نامناسب را از چهره شهر پاک کند.

وی ادامه داد: با اقدامات مناسبی که از سوی نیروی انتظامی با اجرای این طرح انجام شد موفقیت‌های بسیاری به دست آمده که تداوم دارد.

انتهای پیام/2448/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول