اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل هواشناسی خوزستان خبر داد

خبری از باران نیست/ مه رقیق و کاهش محسوس دما در خوزستان

خبرگزاری فارس: مدیر کل هواشناسی خوزستان از مه رقیق و کاهش محسوس دمای هوا در شهرهای استان خبر داد و گفت: خبری از باران نیست.

خبری از باران نیست/ مه رقیق و کاهش محسوس دما در خوزستان

مسعود دهملایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: زبانه‌های سیستم پرفشار تا اواخر هفته آینده برروی استان حاکم خواهند بود و انتظار بارش باران را تا آخر هفته آینده وجود ندارد.

وی با اشاره به نقشه‌های پیش‌یابی تهیه شده در این اداره کل خاطر نشان کرد: در لایه میانی جو هم امواج پایدار تا تاریخ مذکور برروی استان قرار خواهند داشت.

مدیر کل هواشناسی خوزستان  با اشاره به شرایط جوی در استان تاکید کرد: آسمان استان صاف تا کمی ابری و همراه با مه یا مه رقیق به ویژه در صبحگاه خواهد بود.

دهملایی خاطر نشان کرد: وضعیت هوا، مه آلود جهت باد، شمال غربی تا غربی سرعت باد، 10 تا 20 کیلومتر در ساعت ماکزیمم سرعت باد، 30 کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی تاکید کرد: در شبانه روز گذشته شوش با 21.4 و دهدز با 4.3 درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط گزارش شده‌اند.

این مقام مسئول با اشاره به شرایط دمایی در 24 ساعت آینده در اهواز افزود: حداکثر دمای اهواز به 16 و حداقل به 7 درجه سانتیگراد خواهد رسید.

انتهای پیام/72006/ق30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول