اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار باقرشهر تاکید کرد:

ناکامی دشمنان در فتنه بی‌فرجام سال 88

خبرگزاری فارس: شهردار باقرشهر حماسه 9 دی را مظهر آگاهی و بصیرت ملت ایران دانست و گفت: 9 دی بیانگر ناکامی دشمنان در فتنه بی‌فرجام سال 88 است.

ناکامی دشمنان در فتنه بی‌فرجام سال 88

جمشید سعادتمند امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران ضمن گرامیداشت یاد و خاطر 220 شهید باقرشهر و کهریزک اظهار داشت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری، شهدا چشم و چراغ ملتند به همین منظور به‌عنوان متولی باقرشهر وظیفه خود دانستیم تا به بهانه فرارسیدن سالروز حماسه 9 دی باری دیگر رشادت و شجاعت فرزندان این مرزوبوم را روایت کنیم تا دشمنان و بدخواهان کشور بدانند که ما شهدایی داریم که با انتخاب راه آسمانی، مسیر گام برداشتن ما را نیز رقم زده‌اند.

وی افزود: از این رو هرگز به بیراهه نخواهیم رفت و خنثی کردن فتنه سال 88 و بیعت دوباره ملت با ولایت فقیه یکی از دستاوردهای پیروی از راه شهدا، امام شهدا و ولایت فقیه به‌شمار می‌رود.

شهردار باقرشهر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان شهر و شهروندان را یکی از رسالت‌های ذاتی این نهاد خدماتی برشمرد و گفت: نصب نشان‌های جنگ و شهادت و ترسیم تصاویر شهدا در منظر عمومی شهر یکی از راهکارهایی است که نقش بسزایی در آشناسازی شهروندان به‌ویژه نسل جوان با ارزش‌های انقلاب دارد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اکنون با رقم خوردن حماسه 9 دی با نامگذاری معابر و پروژه‌های شهری به نام این روز یاد و خاطر حماسه‌سازان غیور این سرزمین را احیا خواهیم داشت.

سعادتمند، با اشاره به اهمیت بصیرت‌افزایی در میان شهروندان خاطرنشان کرد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر اهمیت بصیرت‌افزایی جوانان در طول سه سال اخیر برنامه، همایش‌ها و اقدامات مناسبی در راستای ارتقای بصیرت، آگاهی و تقویت قوه تحلیل شهروندان به‌همت شهرداری باقرشهر و با همکاری بسیج برگزار شده است که حضور چشمگیر اهالی در این برنامه‌ها حکایت از موفقیت‌آمیز بودن این رویکرد دارد.

انتهای پیام/ 2462/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول