اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جامعه زنان ناحیه مقاومت بسیج پیشوا:

حماسه 9 دی را در تاریخ زرین جمهوری اسلامی ایران حک می‌کنیم

خبرگزاری فارس: جامعه زنان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پیشوا، 9 دی را مدالی زرین بر گردن مردم غیور ایران اسلامی دانست و گفت: حماسه 9 دی را در تاریخ زرین جمهوری اسلامی ایران حک می‌کنیم.

حماسه 9 دی را در تاریخ زرین جمهوری اسلامی ایران حک می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، جامعه زنان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پیشوا با صدور بیانیه‌ای تاکید کردند: حماسه بزرگ 9 دی 88 را به افتخار در تاریخ زرین جمهوری اسلامی ایران حک می‌کنیم و مهر زرین آن را در روزگاری به اوراق تقویم می‌نشانیم که خود سازنده آینده این مرز وبوم هستیم.

در این بیانیه آمده است: در 9 دی  88  مدالی زرین بر گردن این مردم، دنیا رابه خود خیره ساخت؛ خفاشان زمان، آمریکا، اسرائیل و انگلیس خبیث کورکورانه در دخمه‌ای با ظاهر کاخ سفید دست در دست یکدیگر دادند تا به خیال خام خود ایران را با انقلابی از درون متزلزل کنند.

جامعه زنان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پیشوا بیان داشتند: دست نشانده‌ها و عوامل آنها به گمان پوچ خود با توسل به مقدسات مردم دیندار و معتقد به ولایت با دستاویز قرار دادن سبزینه‌های معنوی مردم، خواستند تا آرزوی دیرین مستکبران شرق و غرب را برآورده سازند.

اما تا مردم ایران «حبل المتینی» به محکمی ولایت فقیه و قرآن را در این مملکت بیدار مدافع پاسداری می‌کنند دشمنان بدانند آرزوی دستیابی به ایران اسلامی را به گور خواهند برد.

این بیانیه خاطرنشان کرد: بسیج خواهران حوزه حضرت زینب (س) ناحیه پیشوا به آنان توصیه می‌کنیم که ما ایرانیان وارثان به‌حق سلمان فارسی هستیم و مشق عشق به ولایت را در مکتب عاشورا با رتبه ممتاز شهادت و آزادگی وارثیم؛ پس قبل از آنکه هوای خدشه‌دار کردن گوشه‌ای از اصول ایران اسلامی را درسر بپرورانید به یاد داشته باشید ایران یکپارچه دانشگاهی است که وارثان مجاهدان هشت سال دفاع مقدس‌اند که روزی دماغتان را در جنگ تسلیحاتی با دست خالی به خاک مالید.

پس نیک است به جای آن که وقت خود را به بطالت بگذرانید به فکر اداره کردن دولت‌های خود باشید که هر روز اخبار افتضاحات آن به گوش دنیا می‌رسد و از پیشرفت ایران در مسایل علمی اقتصادی سیاسی ‌ـ فرهنگی بمیرید.

در پایان این بیانیه تصریح شد: ما بسیجیان حوزه حضرت زینب (س) ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پیشوا و ملت ایران ملتمسانه و امیدوار چشم به راه حجتی است که روزی سربازیش را خواهد کرد تا ذره‌ای از شما ایادی کفر بر روی زمین نماند.

انتهای پیام/2462/ت

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول