اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مصاف خانگی با هیئت کرمانشاه

هفتمین پیروزی صبا در لیگ هندبال رقم خورد/ فاصله تا لیگ برتر طولانی نیست

خبرگزاری فارس: تیم هندبال صبای قم در هفتمین هفته متوالی با عبور از سد هیئت کرمانشاه در لیگ دسته اول هندبال پیروز شد و همچنان در صدر باقی ماند.

هفتمین پیروزی صبا در لیگ هندبال رقم خورد/ فاصله تا لیگ برتر طولانی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم هندبال صبای قم در سومین هفته از بازی‌های دور برگشت مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته یک هندبال مردان باشگاه‌های کشور در حالی برابر تیم هیئت کرمانشاه پیروز شد که در بازی رفت نیز از سد این تیم عبور کرده بود.

بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون هندبال، دیدار تیم‌های هندبال صبای قم و هیئت کرمانشاه از دومین هفته دیدارهای دور برگشت مرحله گروهی مسابقات این فصل لیگ دسته اول هندبال مردان باشگاه‌های کشور برگزار شد که با برتری صبای قم به پایان رسید.

صبایی‌ها که سرحال و آماده از پیروزی قاطع در شش بازی متوالی قبل خود در این دیدار حاضر شده بودند تا در چهارمین بازی خانگی این فصل برابر تیم هندبال هیئت کرمانشاه قرار بگیرند، همچون مسابقه قبل مقتدرانه عمل کرده و با پیروزی میدان را ترک کردند.

 

*حریف کرمانشاهی قدرتر از دور رفت

کرمانشاهی‌ها که از دیدارهای قبلی خود نتایج خوبی کسب نکرده و بر خلاف صبای قم موقعیت خوبی برای صعود از این گروه به مرحله نیمه نهایی نداشتند، در این دیدار نیز تن به شکست دادند تا در مسیر رو به انتهای جدول این گروه قرار بگیرند.

بازیکنان تیم هندبال صبای قم در این دیدار کاملاً سوار بر جریان بازی شده و برای کسب پیروزی بازی حساب شده‌ای انجام دادند و سرانجام با اختلاف سه گل به پیروزی رسیدند تا همچنان صدرنشین جدول رده‌بندی دیدارهای گروه اول مرحله مقدماتی باقی بمانند.

در جریان این دیدار که از ابتدا تا پایان آن دو تیم با فاصله‌ای نزدیک پیش ‌رفتند برتری در نتیجه به سود صبای قم بود و شاگردان غلامعلی اکبرآبادی با ارائه بازی کاملاً منطقی و حساب شده در نیمه نخست این دیدار با برتری به رختکن رفتند.

در نیمه دوم نیز برتری هندبالیست‌های صبای قم ادامه یافت و این تیم در مجموع 28 بار دروازه تیم هیئت هندبال کرمانشاه را باز کرد و در مقابل 25 گل از این تیم خورد که قوی‌تر از بازی رفت در مقابل صبا بازی می‌کرد، به برتری 28 بر 25 رسید و بدین ترتیب با عبور از سد میهمان خود یک گام دیگر به نیمه نهایی دسته اول لیگ امسال نزدیک‌تر شد.

گفتنی است، تیم هندبال صبای قم با کسب برتری در این مسابقه با هفت پیروزی متوالی و 14 امتیاز بالاتر از سایر رقبای خود در جدول گروه نخست مقدماتی لیگ دسته اول هندبال صدرنشین است.

انتهای پیام/78002/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول