اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان:

خروش با بصیرت مردم در 9 دی توطئه فتنه‎گران را خنثی کرد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: خروش با بصیرت مردم در 9 دی توطئه فتنه‎گران را خنثی کرد.

خروش با بصیرت مردم در 9 دی توطئه فتنه‎گران را خنثی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علیرضا جمشیدی صبح امروز در جمع مدیران شهر گرگان اظهار داشت: نظام اسلامی با زعامت مقام معظم رهبری تماماً در مقابل کفر ایستاده و دنیای دشمن را مختل کرده است.

وی با بیان اینکه در فتنه 88 برخی شعارهای حق را با متن و محتوای کاملاً باطل اعلام کردند، تصریح کرد: ما در نظام اسلامی ساز و کاری داریم که پایه‌های آن مبتنی بر قانون اساسی و میثاق ملی است که همه فعالیت‎ها بر این اساس مدیریت می‎شود.

انتخابات جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر مردم‌سالاری دینی است

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با تاکید بر اینکه ساز و کار جمهوری اسلامی در انتخابات بسیار دقیق است متذکر شد: انتخابات جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر مردم‌سالاری دینی است و آنقدر محکم و متقن است که امکان تقلب در آن وجود ندارد.

جمشیدی با بیان اینکه بین تقلب و تخلف تفاوت بسیاری وجود دارد ابراز داشت: اساساً در نظام جمهوری اسلامی با این ساز و کار تقلب غیرممکن است که بتوان سرنوشت انتخابات را تغییر داد البته تخلفاتی ممکن است باشد که سرنوشت انتخابات را معمولاً تغییر نمی‎دهد.

وی یادآور شد: فتنه‌گران در انتخابات سال 1388 با شعار حق و محتوایی کاملاً باطل بحث تقلب را مطرح کردند و کارهایی که آنها برای این موضوع، اجرایی کردند دقیقاً طرح 10 ساله‎ای بود که ریشه بیگانه داشت.

دشمن مصداق و دشمنی تاکتیک است

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان جمشیدی عنوان کرد: کار دشمن، دشمنی است و اگر واقعاً غیر از این، انتظار داشته باشیم سادگی است.

جمشیدی با تاکید بر اینکه دشمن مصداق و دشمنی تاکتیک است متذکر شد: اصلاً نباید از دشمنی کردن دشمنان ناراحت و دلخور شویم باید هنر دشمن‌شناسی و دشمنی‌شناسی داشته باشیم و علاوه بر مصادیق، تاکتیک‌ها را نیز شناسایی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: باید برای خنثی کردن دشمنی‎های دشمنان راهکار ارائه و برنامه‎ریزی کنیم و در جهت آن حرکت کرده تا فتنه‎گری برطرف شود.

انتهای پیام/2307/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول