اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر نفت خبر داد

پروژه‌های مهر ماندگار صنعت نفت در موعد مقرر به بهره‌برداری می‌رسند

خبرگزاری فارس: وزیر نفت گفت: تلاش بسیار زیادی انجام شده تا پروژه‌های مهر ماندگار صنعت نفت در موعد مقرر به بهره‌برداری برسند.

پروژه‌های مهر ماندگار صنعت نفت در موعد مقرر به بهره‌برداری می‌رسند

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، رستم قاسمی پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح دو طرح بزرگ پتروشیمی در پارس جنوبی اظهار داشت: امروز صنعت نفت در مسیر رشد و توسعه قرار دارد و با وجود تحریم‌ها شاهد موفقیت‌های بسیار خوبی در صنعت نفت هستیم.

وی با تقدیر از رئیس جمهور برای حضور در پارس جنوبی افزود: طرح‌های پارس جنوبی با تلاش متخصصان داخلی با شتاب خوبی اجرایی می‌شوند و امیدوار هستیم شاهد موفقیت‌های بیشتر و مهم‌تری باشیم.

وزیر نفت با اشاره به اجرای طرح‌های مهم مهر ماندگار در حوزه صنعت نفت خاطرنشان کرد: تلاش بسیار زیادی انجام شده تا پروژه‌های مهر ماندگار صنعت نفت در موعد مقرر به بهره‌برداری برسند و در این راستا از تمام توان و ظرفیت موجود به نحو مطلوب بهره می‌بریم.

قاسمی با ارائه گزارشی از وضعیت طرح‌های در دست اجرا بر لزوم تلاش و فعالیت همه جانبه برای بهره‌برداری از طرح‌های در دست اجرا تاکید کرد.

بر اساس این گزارش، پیش از ظهر امروز در آیینی با حضور رئیس جمهور و وزیر نفت و مسئولان استان بوشهر، دو طرح بزرگ مهر ماندگار پتروشیمی شامل فاز اول پتروشیمی کاویان و فاز نخست خط لوله اتیلن غرب در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به طور رسمی به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/2451/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول