اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان:

رزمایش «الی‌بیت‌المقدس» نمایش اقتدار بسیجیان خوزستان بود

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان گفت: 20 هزار نیروی بسیجی شرکت کننده در رزمایش «الی‌بیت‌المقدس» بار دیگر اقتدار نیروهای بسیجی استان خوزستان را به نمایش گذاشتند.

رزمایش «الی‌بیت‌المقدس» نمایش اقتدار بسیجیان خوزستان بود

عادل عساکره امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان اظهار داشت: رزمایش متمرکز «الی‌بیت‌المقدس» با 20 هزار نیروی بسیجی استان خوزستان در اقتدار و سلامت کامل به پایان رسید.

وی افزود: شهرستان آبادان نیز با شرکت دو گردان خط شکن به همراه سلاح‌های سبک و گردان دفاع از کوی و برزن، به همراه 500 نیروی آماده بسیجی در همه گروه‌های مردمی، عشایر، دانش‌آموزی و طلاب در این رزمایش حاضر شدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آبادان ادامه داد: در گردان دفاع از کوی و برزن یک سناریوی محاصره تصرف شهر به وسیله نیروهای فرضی دشمن تدارک دیده شد که گردان فوق از شهرستان آبادان در یک دفاع متمرکز از منطقه برای جلوگیری از ورود دشمن فرضی برآمدند.

وی در ادامه با اشاره به دستاوردهای آموزشی رزمایش «الی‌بیت‌المقدس» عنوان کرد: استفاده از سلاح، کمین، ضدکمین، پیاده‌روی شبانه، دید در شب، جهت‌یابی و دیگر موارد آموزشی را برای بالا بردن توان رزمی نیروهای بسیجی همزمان با این رزمایش پشت سر گذاشتند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آبادان در پایان گفت: رزمایش «الی‌بیت‌المقدس» با رمز یا محمدرسول‌الله (ص) روز گذشته در منطقه عمومی رزمایش به پایان رسید.

انتهای‌پیام/72002/م30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول