اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهرستان‌های فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند خبر داد

اختصاص 100 میلیارد ریال به احداث محور کوار ـ فیروزآباد ـ عسلویه

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‌های فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند از اختصاص 100 میلیارد ریال اعتبار به احداث محور کوار - فیروزآباد - عسلویه خبر داد.

اختصاص 100 میلیارد ریال به احداث محور کوار ـ فیروزآباد ـ عسلویه

نادر فریدونی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فیروزآباد با اشاره به پروژه‌های راهسازی در شهرستان قیروکارزین اظهار داشت: در پروژه راهسازی آغار ـ هنگام - عسلویه که در واقع وزارتخانه‌های نفت و شهرسازی متعهد شده‌اند آن را به اتمام برسانند کم‌کاری‌هایی صورت گرفته است.

نماینده مردم شهرستان‌های فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کم‌کاری‌هایی که در این محدوده در پروژه‌های راه‌سازی انجام شده، بخش تامین اعتبار و مصوب شدن ماده 215 بوده که تلاش کرده‌ایم هرچه سریع‌تر این جاده حساس و مهم در قیروکارزین به اتمام رسد.

فریدونی با اشاره به کانال پایاب و استفاده بهینه از سدها اضافه کرد: با وجود سدهای سلمان فارسی، هایقر و تنگاب فیروزآباد بر ایجاد کانال‌های آب تذکراتی به وزیر جهاد کشاورزی داده شد که در استفاده بهینه از آب سدها و رونق کشاورزی اقدام اساسی شود.

وی با اشاره به حذف پنج رشته کارشناسی دانشگاه پیام نور مرکز فیروزآباد توسط وزارت علوم و تحقیقات گفت: در این حوزه وزارت علوم و تحقیقات با حذف پنج رشته کارشناسی دانشگاه پیام نور فیروزآباد موافقت کرده بود که با پیگیری‌های لازم این رشته‌های دانشگاهی به این مرکز برگشت داده شد که در سال جاری در تمام رشته‌ها پذیرش دانشجو داشت.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی بیان داشت: در زمینه احداث جاده‌های مورد نیاز این منطقه تلاش‌هایی انجام شد که از جمله می‌توان به محور کوار - فیروزآباد - عسلویه با 10 میلیارد تومان اعتباری که از وزیر راه و شهرسازی به آن اختصاص داده شد، اشاره کرد.

فریدونی ابراز کرد: همچنین حدود 2 میلیارد تومان برای اتمام محور فیروزآباد – فراشبند، علاوه بر اعتبار تخصیص یافته اصلی اخذ کرده‌ایم.

وی افزود: همچنین برای احداث محور فیروزآباد - قیروکارزین تخصیص صد درصدی اعتبار توسط وزیر راه و شهرسازی صورت گرفت که امیدواریم عملیات اجرایی آن هرچه سریع‌تر آغاز شود.

عضو فراکسیون آموزش عالی مجلس از نوساز شدن ساختمان منطقه انتظامی فیروزآباد خبر داد و گفت: ساختمان منطقه انتظامی فیروزآباد با قدمت 80 ساله نیاز به نوسازی داشت که در دیدار انجام شده با فرمانده کل نیروهای انتظامی مجوز احداث ساختمان جدید منطقه نیروی انتظامی این شهرستان گرفته شد.

فریدونی همچنین در پایان از احداث ایستگاه هواشناسی در دهستان دژگاه بخش دهرم شهرستان فراشبند خبر داد و بیان داشت: با پیگیری‌های انجام شده و در دیداری که با وزیر نیرو صورت گرفت با همراهی فرماندهی منطقه انتظامی شهرستان فراشبند مصوب شد که در آینده نزدیک ایستگاه هواشناسی در این منطقه احداث شود.

انتهای پیام/2448/ی30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول