اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک استاد حوزه و دانشگاه:

دشمنان در پی فتنه‌ای دیگر در ایران هستند

خبرگزاری فارس: یک استاد حوزه و دانشگاه در کازرون گفت: دشمنان با کمک فتنه‌گران و گروه انحرافی که در بدنه دولت جا خوش کرده‌اند، در صدد پی‌ریزی فتنه دیگری در کشور هستند.

دشمنان در پی فتنه‌ای دیگر در ایران هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون، حجت‌الاسلام محمود وزیری عصر امروز در تجمع بزرگ گرامی داشت 9 دی که با حضور اقشار مردم، دانش‌آموزان و فرهنگیان، ادارات، کسبه و بازاریان، طلاب و روحانیون، بسیجیان و نیروهای نظامی و انتظامی و دانشجویان و دانشگاهیان در مصلای نماز جمعه این شهر برگزار شد، در سخنانی اظهار داشت: امروزه دشمن در صدد انجام طرح‌ها و برنامه‌هایی است که به وسیله آن بتواند ضربه بزرگی به ارزش‌های دینی و اسلامی وارد سازد.

وی افزود: اسلام‌خواهی و استقلال‌طلبی، نفی دولت‌های قدرتمند غربی و شرقی، زیر بار ظلم و زور نرفتن ملت ایران باعث شده است که دنیای غرب به ویژه آمریکا و اسرائیل غاصب با آن دشمنی ورزند.

این استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: دشمنان، در پی ایجاد فتنه دیگری توسط افرادی خام و بی‌بصیرت در انتخابات ریاست جمهوری 92 هستند که در این راستا مردم و مسئولان باید هوشیار باشند.

وزیری از مسئولان خواست به بهای ماندن در پست و مقام به هر کاری که دلشان می‌خواهد دست نزنند چراکه مردم با بصیرت دینی که دارند جلوی آنها را خواهند گرفت.

وی به حماسه 9 دی ملت بابصیرت ایران در سال 88 اشاره کرد و گفت: مردم در این روز اطاعت محض خودشان را از ولایت فقیه و مقام معظم رهبری به دنیا نشان دادند.

این فعال سیاسی اضافه کرد: دشمنان بدانند همان طوری که در حماسه 9 دی، مردم دست رد به سینه عاملان فتنه و فتنه‌گران کوبیدند، امروزه نیز با آگاهی و بصیرت کامل مقابل منحرفان و فتنه‌گران و مکاتب شرق و غرب خواهند ایستاد.

وزیری در بخش دیگری از سخنانش به فتنه‌ای بزرگ توسط کاخ سفید و دنیای غرب به کیان اسلامی و موجودیت اسلام که در حال شکل‌گیری است اشاره و تصریح کرد: امروزه دشمنان، تمام جهان اسلام را به چالش کشانده و نقشه‌های شومی را در سر دارد.

وی افزود: دنیای اسلام با الگوپذیری از حماسه 9 دی ملت ایران با تقویت بصیرت دینی خود پا به پای دشمن به مقاومت ادامه می‌دهند.

این استاد حوزه و دانشگاه در پایان داشتن آگاهی به زمان، تقویت بصیرت دینی، شناخت موضع دشمن و حضور در صحنه‌های انقلاب را از ارکان مهم داشتن بصیرت عنوان کرد.

به گزارش فارس، در این مراسم تجمع کنندگان با سر دادن شعارهای کوبنده «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل» و «ما همه سرباز توایم خامنه‌ای، گوش به فرمان توایم خامنه‌ای»، اعمال ناشایست فتنه‌گران را محکوم کردند.

انتهای پیام/ 2448‌/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول