اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه عسلویه خبر داد

برگزاری نخستین یادواره شهدای اهل سنت عسلویه

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه عسلویه از برگزاری نخستین یادواره شهدای اهل سنت عسلویه خبر داد.

برگزاری نخستین یادواره شهدای اهل سنت عسلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، سرهنگ خلیل رفعتی بعد از ظهر امروز در جمع مسئولان منطقه عسلویه اظهار داشت: نهم دی یک روز تاریخی و ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است و پاسداشت این روز باید همواره مورد توجه باشد.

وی افزود: ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری مردم در 9 دی به اوج خود رسید و بساط فتنه و فتنه‌گران را برچید و دشمنان به طور کلی ناکام و ناامید شدند.

رفعتی ابراز داشت: حماسه 9 دی در تاریخ ماندگار شد زیرا، انقلاب اسلامی دوباره تولد یافت و در این روز بزرگ اثبات شد که مردم با تمام قوا از ولایت فقیه دفاع می‌کنند و در تبعیت از آن و دفاع از ارزش‌ها حاضرند جان خود را فدا کنند.

فرمانده سپاه عسلویه با بیان اینکه وحدت کلمه رمز پیروزی انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: وحدت رمز موفقیت است و برادران و خواهران شیعه و سنی در کنار هم به دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی می‌پردازند.

رفعتی با بیان اینکه دشمن در سال‌های اخیر سعی کرده با انواع ترفندها بین برادران شیعه و سنی اختلاف بیندازد، گفت: با هوشیاری کامل مردم و پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب این امر محقق نشده و نخواهد شد.

وی افزود: اگر دشمن به خود جرأت نمی‌دهد که کوچکترین جسارتی نسبت به این انقلاب کند، اینها را همه مدیون وحدت در جامعه هستیم که باید شکرگذار این نعمت باشیم.

فرمانده سپاه عسلویه در ادامه از برگزاری نخستین یادواره شهدای اهل سنت عسلویه خبر داد و بیان داشت: در آینده‌ای نزدیک نخستین یادواره شهدای اهل سنت بخش عسلویه در دهستان نایبند برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/2451/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول