اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دستیار ارشد استاندار خوزستان:

رمز موفقیت ملت ایران تبعیت از ولایت فقیه است

خبرگزاری فارس: دستیار ارشد استاندار خوزستان رمز موفقیت ملت ایران تبعیت از ولایت فقیه دانست و گفت: مردم ما نظام اسلامی را با تمام وجود قبول دارند.

رمز موفقیت ملت ایران تبعیت از ولایت فقیه است

علی اصغر وحیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: انقلاب اسلامی برای مردم ایران خیلی ارزشمند است و در مقابل مشکلات صبور هستند.

وی افزود: ملت ما مانند مردم کشورهای دیگر نیستند که به خاطر کوچک‌ترین مشکلات به خیابان‌ها بریزند و اعتراض کنند بلکه آنها شرایط را به خوبی درک می‌کنند و نظام اسلامی برای آنها بسیار مهم‌تر از هرچیز دیگر است.

وحیدی ادامه داد: مردم ما می‌دانند و درک می‌کنند که اگر به خاطر برخی مشکلات بخواهند اعتراضی کنند این کار آنها مورد سوءاستفاده دشمنان قرار می‌گیرد زیرا آنها منتظرند تا کوچک‌ترین اجتماع اعتراضی تشکیل شود و از آن در شبکه‌های ماهواره‌ای علیه نظام اسلامی استفاده کنند.

معاون سابق استاندار خوزستان به موج سواری دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: ملت شریف ایران نقشه‌های شوم دشمن را به خوبی دریافته‌اند و اجازه سوءاستفاده را به هیچ کس نمی‌دهند.

وی با بیان اینکه مردم ایران خود را زیر چتر ولایت و اهل بیت (ع) می‌دانند، خاطر نشان کرد: دشمنان از همان اوایل پیروزی انقلاب درصدد مقابله با ما برآمدند و هر چه شکوه و عظمت انقلاب نمایان تر شده توطئه‌های آنان نیز بیشتر شده است.

وحیدی به توطئه‌های دشمنان در طول سال‌های انقلاب اشاره کرد و ادامه داد: یکی برنامه‌های مهم ضربه زدن به نظام اسلامی که از سوی بیگانگان طراحی شد، فتنه سال 1388 بعد از انتخابات ریاست جمهوری بود.

دستیار ارشد استاندار خوزستان فتنه سال 88 را را نتیجه سال‌ها برنامه‌ریزی دانست و گفت: از بعد از فتنه سال 1388 که با حضور مردم در صحنه در نطفه خفه شد دشمنان اقدامات و برنامه‌های خود را برای ضربه زدن به انقلاب آغاز کردند.

وی اضافه کرد: البته دشمنان از همان بدو پیروی برای ضربه زدن به نظام اسلامی به میدان آمدند و اقدامات زیادی انجام دادند و به مقابله با ما پرداختند.

این مقام مسئول در استانداری خوزستان متلاشی کردن نظام از درون را یکی از اهداف مهم دشمن عنوان کرد و اظهار داشت: چون دشمن در دفاع مقدس نتوانست به اهداف خود برسد و به ما ضربه وارد کند توطئه‌های جدیدی طراحی کرد تا براندازی نظام صورت گیرد.

وحیدی استفاده از نقطه ضعف‌های داخلی را یکی از راه‌های ضربه زدن به ایران بیان نمود و افزود: هر چند فتنه 1388 با حضور مردم خنثی شد ولی دشمنی دشمنان ما ادامه دارد و هر روز با نقشه‌ای جدیدتر برای ما برنامه‌ریزی می‌کنند، چون هر روز انقلاب اسلامی شکوفاتر می‌شود.

وی ادامه داد: البته ملت ایران با تبعیت از رهبر معظم انقلاب همه توطئه‌ها و برنامه‌ریزی‌های دشمن را خنثی می‌کنند، زیرا رمز موفقیت ملت ایران تبعیت از ولایت فقیه است و این را در طول سال‌های پس از انقلاب همه فهمیده‌اند.

انتهای پیام/72004/ب30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول