اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت 9 دی

نمایشگاه کتاب بصیرت در کتابخانه آستان قدس برپا شده است

خبرگزاری فارس: به مناسبت 9 دی نمایشگاهی با عنوان « بصیرت» شامل کتاب‌هایی با موضوع بصیرت از تاریخ 9 تا 15 دی‌ماه در محل تالار ورودی کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی برگزار شده است.

نمایشگاه کتاب بصیرت در کتابخانه آستان قدس برپا شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مهدی قیصری‌نیک ظهر امروز در جمع خبرنگاران در مشهد اظهار کرد: در این نمایشگاه سعی شده از چهره‌های محوری انتخابات 88، فتنه، بصیرت و جنگ نرم آثار ارزشمندی انتخاب و در معرض نمایش عموم قرار گیرد.

قیصری‌نیک ادامه داد: گذر از فتنه 88، تدابیر مقام معظم رهبری در موضوع انتخابات، نقش رهبری در مدیریت بحران‌ها، تاریخ وقایع انتخابات 88، شاخصه‌های اصول‌گرایی در اندیشه رهبری بخشی از عناوین کتاب‌های به نمایش درآمده با موضوع انتخابات 88 است.

وی با بیان اینکه فتنه از دیدگاه قرآن، فتنه از دیدگاه نهج‌البلاغه، فتنه از دیدگاه امام خمینی (ره)، وظایف در شرایط فتنه، جریان فتنه‌شناسی در جمهوری اسلامی و گذرگاه فریب برخی از عناوین کتب بخش فتنه است که در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفته است، افزود: بصیرت دل، بصیرت و انتظار فرج، فرهنگنامه بصیر، بصیرت عامل پایداری در مسیر حق و بصیرت از دیدگاه آیات و روایات بخش دیگری از عناوین کتب به نمایش گذاشته شده است.

وی اضافه کرد: در بخش دیگری از این نمایشگاه کتاب‌های ارزشمندی با موضوع جنگ نرم به نمایش عموم درآمده است.

انتهای پیام/70019/غ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول