اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در مازندران:

مسئولان به راهکارهای عملی امر به معروف و نهی از منکر بپردازند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان مازندران گفت: مسئولان به راهکارهای عملی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه بپردازند.

مسئولان به راهکارهای عملی امر به معروف و نهی از منکر بپردازند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی ظهر امروز در همایش بزرگ اعضای کمیسیون اجرایی امر به معروف و نهی از منکر استان که در مجتمع اهل بیت(ع) مرکز استان برگزار شد، اظهار داشت: مازندران در تشکیل جلسات ستاد امر به معروف و نهی از منکر برجسته کشوری است.

وی با اشاره به اینکه در اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر باید به دنبال علت‌ها باشیم، ادامه داد: به دلیل برخی محدودیت‌ها به دنبال معلول‌ها رفته‌ایم و از اصل موضوع غافل شدیم.

طبرسی تصریح کرد: تذکر لسانی گام نخست در اجرای امر به معروف و نهی از منکر است که این عمل باید در تمام ابعاد جامعه فراگیر شود.

خطیب جمعه ساری با تاکید بر اینکه در بررسی راهکارهای اجرای امر به معروف و نهی از منکر فعالیت‌های عملی باید صورت گیرد، خاطر نشان کرد: شیعیان در فقه امر به معروف و نهی از منکر سرآمد هستند و همه مسئولان باید در اجرای راهکارهای عملی این فریضه الهی بکوشند.

طبرسی متذکر شد: برپایی همایش‌های معرفتی با محوریت امر به معروف و نهی از منکر باید دارای محصول مطلوبی باشد تا در جامعه به صورت عملی اجرا شود.

این مسئول با بیان اینکه احیای امر به معروف و نهی از منکر سبب واکسینه شدن جامع از تهاجمات غیر دینی می‌شود، ابراز داشت: دشمن در فضای مجازی تمام ابعاد زندگی مردم جامعه را مورد هجمه قرار داده است، برای مصون ماندن از تهاجم دشمن، امر به معروف و نهی از منکر باید در اذهان مردم جای گیرد.

طبرسی افزود: انبیا برای ترویج دین، مدل داشتند و از ابتدای امر روی فکر مردم جامعه خود کار کردند.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با بیان اینکه فعالیت‌های مذهبی در دانشگاه و مراکز آموزش عالی به درستی انجام می‌شود، خاطر نشان کرد: این گونه فعالیت‌های معنوی ملاک عمل برای ترویج امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی نیست، متون درسی دانشگاهی باید اسلامی شود.

وی به بحران مدیریت در دنیا اشاره کرد و گفت: مدیریت دنیای غرب حساب نشده است، جمهوری اسلامی دارای رهبری معصوم، عادل و متقی است و از نظر ساختار حکومتی مشکلی ندارد، اما ناهماهنگی‌ها در اجرای احیاء امر به معروف و نهی از منکر باید از بین برود.

طبرسی با اشاره به اینکه جهل فرهنگ دنیای غرب را گرفته است، اذعان داشت: تمام معروف‌ها در حال دفن شدن است.

به گزارش فارس، در این مراسم از سوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، از خانواده‌های شهدای امر به معروف و نهی از منکر مازندران تجلیل شد.

انتهای پیام/86006/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول