اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور وزیر راه و شهرسازی

1500 واحد مسکن مهر مجلسی افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مبارکه در مجلس گفت: با حضور وزیر راه و شهرسازی فردا یک‌هزار و 500 واحد مسکن مهر شهر مجلسی افتتاح می‌شود.

1500 واحد مسکن مهر مجلسی افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مبارکه، علی ایرانپور ظهر امروز در دیدار با مردم شهرستان مبارکه اظهار کرد: در این بازدید قرار است کلنگ آغاز عملیات احداث تقاطع غیرهمسطح ورودی شهر زیباشهر توسط نیکزاد خورده شود.

وی با اشاره به اینکه احداث تقاطع غیرهمسطح شهر زیباشهر به صورت مشارکتی بین شهرداری این شهر و اداره راه و شهرسازی انجام می‌شود، گفت: تردد روزانه هزاران دستگاه خودرو سبک و سنگین در این محور از جمله عوامل ضروری احداث هر چه سریع‌تر این پروژه است.

نماینده مردم مبارکه در مجلس در ادامه افزود: بازدید از چهار باند سیمان سپاهان و همین طور آزاد راه کنار گذر غربی اصفهان و بررسی موانع اجرای این طرح از دیگر برنامه‌های این سفر است.

وی گفت: در این سفر ضمن افتتاح یک‌هزار و 500 واحد مسکن مهر شهر مجلسی، مشکلات و نیازهای این شهر نیز مورد برسی و تبادل نظر قرار می‌گیرد.

ایرانپور افزود: هم اکنون اجری کنار گذر غرب اصفهان در محدوده شهرستان مبارکه در حال انجام است که از جمله مشکلات پیش روی این طرح خاتمه یافتن مسیر کنار گذر در میدان فولاد شهر کرکوند است که این کنار گذر در محل این میدان خاتمه می‌یابد.

وی اضافه کرد: این مسئله سبب سردرگمی و بلاتکلیفی خودروها عبوری از این کنار گذر در محل میدان فولادشهر کرکوند می‌شود.

انتهای پیام/63013/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول